Приватизација медија од 2014. године
19. 06. 2016.
Разумевање као кључ успешне сарадње
Од јула прошле године када је почео процес приватизације медија у Србији, новинари и медијски радници препуштени су, чини се, све више непоштеној тржишној утакмици.
Поштен рад, професионално обављање посла, али у знатно измењеним околностима, претворили су се и у свакодневну борбу са онима од којих се, ако не помоћ, очекује бар разумевање.
Ипак, и тог разумевања нема, а борба медијских радника траје.
У оваквој ситуацији нашла се и Регионална телевизија Бор, која је раније, уз редовно финансирање од стране оснивача, пословала друштвено одговорно водећи се јавним интересом, пружајући руку свима којима су помоћ и подршка били неопходни.
Стабилна и ефикасна сарадња успостављена је са свим јавним предузећима, установама, организацијама, школама и клубовима, удружењима и појединцима.
Њихове активности и личне промоције никада нису наплаћиване иако би за ову медијску кућу то значило додатну милионску зараду током година рада. Не!
На првом месту јесте интерес грађана и града, а услови су дозвољавали да зарада буде само нешто што се подразумева. Ипак, она се више не подразумева, већ је предмет тешке и мукотрпне борбе, у којој је телевизија ипак остала без подршке многих којима је некада помагала.
Сада се само осуђује, негодује, не помаже већ знатно одмаже. Иако је јавни интерес и даље на првом месту, времена нема за свако дешавање које не доноси приходе, а захтева и људство и технику.
Финансијска ситуација тешка је за сва предузећа, па су и цене маркетинга формиране у складу са ситуацијом и нико не очекује да свако дешавање и манифестација буду и наплаћени.
Ипак, када помислите на промоцију и представљање у најбољем светлу, питање које следи свакако јесте колико то кошта? Тимови маркетиншких стручњака великих компанија свакодневно раде управо на промоцији производа и услуга, смишљајући трикове и што ефикасније рекламе и кампање, али имајући у виду и финансијски план којим ће подржати ове активности.
Све ово значило би да уколико на пример нека велика компанија, фабрика, издавачка кућа, или које год предузеће долази у град у сврху промоције сопствених услуга или робе, за медије то јесте реклама, а реклама кошта.
Од јавних предузећа и установа очекује се бар разумевање у овом случају, али никако осуда, негодовање и лично обрачунавање. Промоција неке компаније није манифесација или догађај у организацији установе у којој се то дешава, па се и не може говорити о неодговорном и себичном пословању и новинарима који не прате градска дешавања.
Менаџмент и запослени у Регионалној телевизији Бор, иако у борби за сопствену егзистенцију и опстанак на тржишту, и даље су спремни за друштвену одговорност и интересе свих грађана ове општине.
Оно што се заузврат очекује јесте разумевање, мање помоћ колико да нико не одмаже, не суди без аргумената и не вређа и омаловажава, јер то није начин сарадње. А сарађивали смо са свима, пратили све што је значајно за све категорије овог друштва, стизали на време када се то очекивало, били професионални и одговорни, и бићемо и у наредном периоду, само је потребна коректна сарадња.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.