Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Приватизација медија од 2014. године

26. 11. 2015.

Аутор: В. Мариновић, М. Добромировић Извор: Информер

Мирковић хоће жиг Танјуга

Посланик СНС Саша Мирковић, који је уједно власник Моја ТВ и сувласник дневних новина „Спорт“, покушава да направи бизнис и од недавно угашене државне новинске агенције Танјуг, открива Информер!

Мирковић је, наиме, Заводу за интелектуалну својину 20. новембра поднео захтев за регистрацију жига „Танјуг инфо“, који неодољиво подсећа на лого државне агенције. Молба је предата само 15 дана пошто се угасио Танјуг, а да ствар буде сумњивија, Мирковић је јуче, одмах после нашег позива, брже боље пожурио да медијима разгласи намеру о преузимању жига!

Школа као параван

Упитан зашто покушава да регистраје баш жиг „Танјуг“, Мирковић нам је јуче крајње неуверљиво одговорио да он прави „новинарску школицу" (?!).

- То није никаква тајна... Брендове попут Танјуга и „Спорта" треба заштити од заборава. Оштро сам се супротстављао гашењу Танјуга. Исто је било и са „Спортом“, па смо Аца Лукас и ја уложили паре тамо где нико није хтео. Ти новинари тамо редовно примају плату... - истиче Мирковић, не желећи да открије да ли је ово увод у преузимање агенције:

- Ако држава одлучи да врати Танјуг под своје окриље, врло радо ћу им изаћи у сусрет и подржати их. Уступићу Танјугу све, па и тај жиг. Танјуг треба да настави да живи...

У Заводу за интелектуалну својину потврђују да је поднета регистрација и да је поступак у току.

- За овај жиг затражене су класе 16, 38 и 41, што значи да може бити коришћен као лого за штампани лист, телевизију или радио. Када и ако буде регистрован, жиг не може да користи нико осим власника - наводе у Заводу.

Присвајање традиције

Маркетиншки стручњак Игор Авжнер оцењује да је Танјуг као бренд традиција која, нажалост, више не постоји, али коју појединци покушавају да присвоје.

- Мирковић би требало да докаже да је смислио изглед знака Танјуга. Осим тога, не знам колико господин има година, али изгледа да је био у могућности и да смисли назив Танјуг 1943. године. Уколико Мирковићев знак подсећа на стари знакТанјуга, апелујем на Завод за интелектуалну својину да заштити права грађана, а не да поступа у складу с интересима партија или појединаца - закључује Авжнер.

Ђукићева: Не знам шта планира

 Директорка Танјуга Бранка Ђукић, с друге стране, каже да јој нису познати Мирковићеви планови:

- Не знам зашто је то урадио. Имамо других обавеза, пре свега према радницима...

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси