Новинарско ћоше
14. 10. 2014.
Попуните анкету Медијске коалиције о медијској писмености
Медијска коалиција коју чине Независно удружење новинара Србије (НУНС), Удружење новинара Србије (УНС), Асоцијација независних електронских медија (АНЕМ), Независно друштво новинара Војводине (НДНВ) и Локал прес у сарадњи са Бироом за друштвена истраживања (БИРОДИ) спроводи другу фазу истраживања о степену медијске писмености у Србији у периоду од 14. до 30. октобра 2014. године.
Истраживање се спроводи у две фазе, пре и после кампање за медијску писменост коју је реализовала Медијска коалиција. Ниво медијске писмености и разумевања медијског садржаја, као и како медијске поруке утичу на њихове животне одлуке, мериће се код младих од 16-20 година (ученика средњих школа), професора грађанског образовања, новинара и студената новинарства.
Добијене информације о начину понашања и искуствима испитаника ће дати идеју о приоитетима када је у питању модел образовања о медијској писмености за различите циљне групе, како би радионице и догађаји предвиђени медијском кампањом били најбоље прилагођени њиховим интересовањима и нивоу медијске писмености.
Ово представља другу фазу истраживања која би требало да нам покаже какав је ефекат постигла медијска кампања, односно колико је била успешна.
Овим путем позивамо све колеге да нам се придруже и попуне анкету како бисмо истраживање спровели што успешније и дали заједнички допринос ширењу медијске писмености у Србији. Анкету можете приступити на овом линку: http://www.tvojstav.com/input/3ATStuQaHZepsmJBd299
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.