Насловна  |  Конкурси  |  Посао  |  Компанија Јунајтед Медија расписала конкурс за уредника и новинаре Форбса
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Посао

21. 06. 2023.

Аутор: Јунајтед медија Извор: Јунајтед медија

Компанија Јунајтед Медија расписала конкурс за уредника и новинаре Форбса

Компанија Јунајтед Медија расписала је конкурс за уредника и новинара портала Форбс Србија. Ова компанија потписала је са Форбсом уговор којим је планирано покретање лиценцираних Форбс дигиталних издања у Србији, Хрватској, Словенији, Црној Гори и Босни и Херцеговини и организовање препознатљивих Форбс конференција и догађаја.

Као додатак једном од најутицајнијих пословних медијских брендова, нови Форбс портали ће, како се наводи у конкурсу, бити  врхунске платформе за иницирање разговора и тема о неким од најутицајнијих лидера, менаџера, инвеститора и предузетника из Адриатик регије, онима који покрећу промене, трансформишу пословање и имају значајан утицај на свет.

Јунајтед Медија расписује конкурсе за позиције:

1. Уредника Форбс Србија

Услови су: 

– високо образовање у области новинарства или друштвених наука

– најмање три године искуства уредничког посла у медијима

– искуство у истраживачком новинарству

– одличне комуникационе вештине

– знање алата та аналитику као што су Google Analytics i ChartBeat

– жеља за учењем и усавршавањем

– информисаност о свим релевантним вестима из земље и свете

– познавање локалне економије, бизниса и релевантних учесника у бизнису, водећих и утицајних личности у бизнису

– праћење медијских и дигиталних трендова

– препознавање тема које су од јавног интереса и које интересују публику

– познавање друштвених мрежа

– независност и лични интегритет

– перфектно знање енглеског језика

Одговорности су:

– предвођење тима који креира садржај – од најновијих вести до анализа и тема од јавног интереса и истраживачког новинарства

– идентификовање значајних трендова и тема кроз аналитичке алате

– уређивање садржаја и провера тачности података

– вештине уређивања наслова медијских садржаја

– рад на СЕО оптимизацији садржаја

– доношење уредничких одлука у комбинацији са аналитикама и професионалним осећајем

– поштовање професионалних и етичких стандарда у новинарству

– независност у раду

– одговорност за резултате

– поштовање и неговање уређивачке политике Форбса и компаније

2. Новинара Форбса

Услови су:

– најмање три године искуства рада у медијима

– вештина креирања медијског садржаја правовремено и професионално

– инстинкт и ентузијазам за идентификовање вести и тема од друштвеног значаја

– разумевање најновијих медијских трендова и технологија

– знање рада у CMS-у, виђењу друштвених мрежа и креирање СЕО садржаја

– информисаност о свим релевантним вестима из земље и свете, посебно из сфере локалног бизниса и економије

– знање енглеског језика

Одговорности су:

– креирање медијског садржаја који је релевантан за публику и од јавног интереса

– свакодневно предлагање и обрада релевантних тема

– идентификовање нових и интересантних прича које нису дошле до јавности

– оригиналан приступ темама на дневном нивоу

– вештина писања наслова и њиховог прилагођавања за друштвене мреже

– поштовање професионалних и етичких стандарда у новинарству

– независност у раду

– одговорност за резултате

– поштовање и неговање уређивачке политике Форбса и компаније

Уколико сматрате да задовољавате услове конкурса, своју биографију можете послати на адресу office@unitedmedia.net са назнаком: Пријава на конкурс за позицију уредника или новинара (у зависности од тога за коју позицију се пријављујете)

Конкурс је отворен до 1. јула. Кандидати који уђу у ужи избор биће контактирани.

Јунајтед медија је део Јунајтед група и, како се наводи у конкурсу, водећа медијска компанија у југоисточној Европи. Послује у осам земаља и има 4.200 запослених, а годишње производи више од 40.000 сати оригиналног садржаја који водец́и међународни оператери дистрибуирају на тржиште од више од 40 милиона људи.

Поред тога, у свом портфолију има 55 телевизијских станица, од којих седам са националном дозволом и успешан дигитални портфолио од 30 веб портала, као и шест штампаних издања и пет радио станица.

Компанија такође нуди јединствену услугу оглашавања са продајом рекламних слотова и прецизним таргтеирањем у складу са циљном групом за одабране канале.

Форбс слави успех прослављајући оне који су га постигли и оне који желе да га постигну. Форбс окупља најутицајније лидере и предузетнике који покрец́у промене, трансформишу пословање и имају значајан утицај на свет.

Бренд данас допире до више од 140 милиона људи широм света кроз своје поуздано новинарство, препознатљиве LIVE и Форбс виртуелне догађаје, прилагођене маркетиншке програме и 45 лиценцираних локалних издања у 76 земаља.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси