Посао
21. 06. 2023.
Компанија Јунајтед Медија расписала конкурс за уредника и новинаре Форбса
Компанија Јунајтед Медија расписала је конкурс за уредника и новинара портала Форбс Србија. Ова компанија потписала је са Форбсом уговор којим је планирано покретање лиценцираних Форбс дигиталних издања у Србији, Хрватској, Словенији, Црној Гори и Босни и Херцеговини и организовање препознатљивих Форбс конференција и догађаја.
Као додатак једном од најутицајнијих пословних медијских брендова, нови Форбс портали ће, како се наводи у конкурсу, бити врхунске платформе за иницирање разговора и тема о неким од најутицајнијих лидера, менаџера, инвеститора и предузетника из Адриатик регије, онима који покрећу промене, трансформишу пословање и имају значајан утицај на свет.
Јунајтед Медија расписује конкурсе за позиције:
1. Уредника Форбс Србија
Услови су:
– високо образовање у области новинарства или друштвених наука
– најмање три године искуства уредничког посла у медијима
– искуство у истраживачком новинарству
– одличне комуникационе вештине
– знање алата та аналитику као што су Google Analytics i ChartBeat
– жеља за учењем и усавршавањем
– информисаност о свим релевантним вестима из земље и свете
– познавање локалне економије, бизниса и релевантних учесника у бизнису, водећих и утицајних личности у бизнису
– праћење медијских и дигиталних трендова
– препознавање тема које су од јавног интереса и које интересују публику
– познавање друштвених мрежа
– независност и лични интегритет
– перфектно знање енглеског језика
Одговорности су:
– предвођење тима који креира садржај – од најновијих вести до анализа и тема од јавног интереса и истраживачког новинарства
– идентификовање значајних трендова и тема кроз аналитичке алате
– уређивање садржаја и провера тачности података
– вештине уређивања наслова медијских садржаја
– рад на СЕО оптимизацији садржаја
– доношење уредничких одлука у комбинацији са аналитикама и професионалним осећајем
– поштовање професионалних и етичких стандарда у новинарству
– независност у раду
– одговорност за резултате
– поштовање и неговање уређивачке политике Форбса и компаније
2. Новинара Форбса
Услови су:
– најмање три године искуства рада у медијима
– вештина креирања медијског садржаја правовремено и професионално
– инстинкт и ентузијазам за идентификовање вести и тема од друштвеног значаја
– разумевање најновијих медијских трендова и технологија
– знање рада у CMS-у, виђењу друштвених мрежа и креирање СЕО садржаја
– информисаност о свим релевантним вестима из земље и свете, посебно из сфере локалног бизниса и економије
– знање енглеског језика
Одговорности су:
– креирање медијског садржаја који је релевантан за публику и од јавног интереса
– свакодневно предлагање и обрада релевантних тема
– идентификовање нових и интересантних прича које нису дошле до јавности
– оригиналан приступ темама на дневном нивоу
– вештина писања наслова и њиховог прилагођавања за друштвене мреже
– поштовање професионалних и етичких стандарда у новинарству
– независност у раду
– одговорност за резултате
– поштовање и неговање уређивачке политике Форбса и компаније
Уколико сматрате да задовољавате услове конкурса, своју биографију можете послати на адресу office@unitedmedia.net са назнаком: Пријава на конкурс за позицију уредника или новинара (у зависности од тога за коју позицију се пријављујете)
Конкурс је отворен до 1. јула. Кандидати који уђу у ужи избор биће контактирани.
Јунајтед медија је део Јунајтед група и, како се наводи у конкурсу, водећа медијска компанија у југоисточној Европи. Послује у осам земаља и има 4.200 запослених, а годишње производи више од 40.000 сати оригиналног садржаја који водец́и међународни оператери дистрибуирају на тржиште од више од 40 милиона људи.
Поред тога, у свом портфолију има 55 телевизијских станица, од којих седам са националном дозволом и успешан дигитални портфолио од 30 веб портала, као и шест штампаних издања и пет радио станица.
Компанија такође нуди јединствену услугу оглашавања са продајом рекламних слотова и прецизним таргтеирањем у складу са циљном групом за одабране канале.
Форбс слави успех прослављајући оне који су га постигли и оне који желе да га постигну. Форбс окупља најутицајније лидере и предузетнике који покрец́у промене, трансформишу пословање и имају значајан утицај на свет.
Бренд данас допире до више од 140 милиона људи широм света кроз своје поуздано новинарство, препознатљиве LIVE и Форбс виртуелне догађаје, прилагођене маркетиншке програме и 45 лиценцираних локалних издања у 76 земаља.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.