Вести
18. 12. 2019.
Представљен правилник о обавезама јавних сервиса током предизборне кампање
Чланови Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ) представили су правилник о начину извршења обавеза јавних медијских сервиса током предизборне кампање.
Члан 3 овог Правилника регулише начин емитовања програма и према том члану предизборни програм мора бити одвојен од остатка програма звуком или сликом.
Такође, предизборни програм не сме се емитовати 10 минута пре или после дечијег програма.
У правилнику су и забране које се односе на прикривено препоручивање изборних листа.
Јавни сервиси може податке о току избора означити као званичне само ако су саопштени од стране надлежног органа.
Такође, јавни медијски сервиси дужни су да емитује огласне поруке свих учесника у предизборном програму.
Представници организација ЦРТА и ЦеСИД сматрају да је та одредба добра, али да се поставља питање колико је то могуће у овом тренутку.
Једна од замерки односи се на то да је правилник везан искључиво за јавне сервисе, јер сматрају да се мора односити и на комерцијалне телевизије.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.