Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Србија има 2.357 регистрованих медија
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

10. 10. 2019.

Аутор: ФоНет Извор: РТВ

Србија има 2.357 регистрованих медија

Србија има 2.357 регистрованих медија, што је много за медијско тржиште, а поверење у медије опада, изјавио је данас представник Ипсос стратеџик маркетинга Срђан Богосављевић на скупу "Права мера медија 2.0".

"Мало је земаља са оволико медија, а тешко је замислити да постоји земља са мање новца по медијској јединици", нагласио је Богосављевић.

Он је истакао да, осим медија на интернет платформама, расте и број штампаних медија, којих је сада 911.

Богосављевић је указао да је телевизија и даље главни извор информација, док у Србији и Грчкој људи имају поверење и у друштвене мреже.

Он је рекао да медијско тржиште у Србији вреди око 400 милиона евра, а да око 100 милиона одлази на јавне сервисе, те да је мало оних који су на добитку, али је велики број губиташа и медија који послују на нули.

Богосављевић је истакао да приходи од оглашавања расту, али да остали приходи - попут донација и продаје - стагнирају, док су приходи порасли за 6,3 одсто, а расходи 14,2 одсто.

Он је нагласио да мало медија добро таргетира своју публику и да је важно рећи да је Србија земља старих и су се промениле и старосне границе када је реч о интернету и да су то купци и потрошачи медија.

Шеф Иреx у Србији Еван Трач рекао је новинарима пре скупа да је важно да се ојача медијски систем, да независни медији морају да промене своју бизнис стратегију, али да је много економских и политичких изазова пред медијима, а да они морају да се прилагоде новим околностима - попут дигитализације.

Председница Иреx Кристин М. Лорд рекла је новинарима да је циљ да се помогне медијима у Србији како би били транспарентнији и тржишно оријентисанији.

Она је на отварању скупа поручила како медијско тржиште треба да буде транспарентније јер ће то помоћи да се у медијима чују различите стране и да се праве објективне вести.

 По њеној оцени, постоји свест о томе да притисци на медије долазе и са политичке и са економске стране, а да је истовремено, према мерењима слободе медија, евидентан пад Србије.

Директорка АНЕМ Изабела Брнаковић рекла је да је данашњи скуп важан, због покушаја да се у мерење медија уведе нека врста стандардизације.

 

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси