Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Шта су нови трендови у ТВ оглашавању?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

20. 09. 2019.

Аутор: С. Косорић Извор: Данас

Панел у оквиру 12. Weekend Media фестивала у Ровињу

Шта су нови трендови у ТВ оглашавању?

Adressing advertising је нови тренд у оглашавању на телевизији, а представља концепт који омогућава таргетирање по основу интересовања, навика гледања, демографије, истакла је Маја Матић из компаније Јунајтед медија, на панелу у у оквиру 12. Weekend Media фестивала у Ровињу.

Она је истакла да са аддрессабле адвертисингом телевизија поред свих својих предности претендује да постане главни маркетинг енгине.

На панелу о новом тренду у ТВ оглашавању представљен је нови пројекат ове агенције – VIDA – њихов „addressable advertising“ програм који ће бити присутан у целом региону у оквиру њихове кабловске мреже, а основа за развој ове иновације било је оснивање ЕОН платформе.

Тренд је највише заступљен у Сједињеним Америчким Државама, где се генерише половина адрессабле адвертисинга, док је најбрже растуће тржиште Велика Британија, са стопом раста од преко 20 одсто.

„Такозвано ‘софа’ ТВ гледање, начин праћења телевизије када цело домаћинство седи и прати исти програм данас није толико заступљено, сада у домаћинствима има око 15 уређаја на којима може да се прати програм и самим тим сваки уређај има једну кратку пажњу, пет одсто пажње на неки садржај. Баш зато што исти можемо да пратимо било где“, истакла је Матић.

Како је нагласила, телевизија је у дигиталном свету још увек веома значајан медиј, а у нашем региону и доминантан, тако да све компаније покушавају да уђу у овај простор.

Оно што је карактеристично за британско тржиште јесте то да ТВ оглашавање сада себи могу да приуште и компаније које то раније нису могле, због тога што су буџети у оквиру овог вида оглашавања много мањи.

Око 1.000 малих и средњих предузећа се први пут појавило у ТВ оглашавању.

По први пут у историји телевизију је користила и компанија Масерати у Великој Британији, јер су по први пут могли да закупе своју циљну групу.

„Када би оглас за те луксузне аутомобиле био у класичним ТВ рекламама, више од 90 одсто буџета би било бачено, а овако је Масерати задовољан резултатима и за месец дана ће објавити резултате“, рекла је модераторка панела Магдалена Малинова.

Коментари (1)

Остави коментар
суб

21.09.

2019.

Realan [нерегистровани] у 08:47

Ah

Obozavam "nase" "nezavisne" "strucnjake". Problem je u bahatoj neosnovanoj samouverenosti u neodrzive tzv. projekte potpuno odrodjene od realnosti.

Одговори

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси