Вести
05. 11. 2015.
Традиционални медији у трци с интернетом
Пре десетак дана интернет је прославио 46. рођендан. Скоро пола века од првих корака у интернет конекцији, данас се живот без њега не може замислити.
Последице се осете у традиционалном виду комуникације.
Штампа је готово преполовила своје тираже управо због интернета.
Са друге стране, интернет је унео иновације у новине, али питање колико дуго ће моћи да се прате
Неколико квалитетних људи из IT сектора, и новинара који одлично баратају техником и комуникацијама, и са врло мало капацитета покренут је интернет портал доступан свим деловима света.
Зато не чуди што се све више медија одлучује да тако пласира своје информације
"Истиномер проверава истинитост и достојност политичара и обећања и важно нам је да стално комуницирамо са грађанима. Интернет као канал комуникација то омогућава, грађани могу да провере шта год да смо написали, стално је доступно за разлику од штампаних медија, где, ако бисте желели да проверавате написано морате правити личну архиву", каже Раша Недељков, уредник интернет портала Истиномер.
И неупороедиво је скупље покренути лист и одржати га исплативим.
Посебно имајући у виду брзину информације коју захтевају читаоци. Тога су свесни у штампаним медијима.
"Имамо добре примере неких озбиљних медијских кућа које су задржале своја штампана издања чак и повећале тираже али са другачијим приступом попут Фајненшел тајмса који и даље нема никакву конкуренцију јер озбиљан пословни свет не може у 140 караткера да прочита оно од чега ће зависити његови милиони евра", наводи Мирослав Стајћ, уредник Недељеног прегледа.
Аналитичар Раде Вељановски сматра да ће штампа ипак дуго опстати.
"Можда не са великим тиражима, али ће се догодити да се штампа специјализује да имамо мање штампаних медија, али да буду усмерени на одређене теме и циљне групе и да ће то бити начин њиховог опстанка", оцењује он.
Питање је међутим да ли је то крај прилагођавању јер портали већ сад трче за новим медијима, који своје садржаје врло брзо путем твитера шире до крајних корисника.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.