Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Медиа маркет - тржиште идеја и комуникација
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

29. 10. 2015.

Извор: Танјуг

Медиа маркет - тржиште идеја и комуникација

Медиа маркет, први Сајам информисања, комуникација и маркетинга, представља право тржиште идеја и комуникација, на којем би медији и издавачи требало да нађу заједнички интерес и унапреде своја издања, изјавио је данас Недељко Крсмановић из Издавачког предузећа "Сениор медиа", који је организатор сајма.

 

Управо је Сајам медијске индустрије, комуникација, адвертајзинга и маркетинга фалио нашем тржишту, рекао је Крсмановић у изјави за Танјуг.

"На тржишту имамо око 1.500 медија и то је једно велико тржиште управо због тога нам треба овакав сајам", рекао је Крсмановић и додао да су се на сајму нашли сви медији који у Србији праве велике тираже.

Оценивши да је управо то вредност овог сајма, Крмсновић се нада да ће Медиа маркет из године у годину "расти" и бити још значајнији јер ће, уверене је, на њему издавачи наћи простор за унапређење својих садржаја.

Будући да се Медиа маркет одржава у време Сајма књига, Крсмановић објашњава да је реч о "природном партнерству" јер су читаоци књига и конзументи медија.

"Природно се наслањамо на Сајам књига и добро је да управо у том амбијенту промовишемо своја нова издања и садржаје читалачкој пиблици", објаснио је.

Када је реч о излагачима, Крсмановић каже да су се радо одазвали позиву за учешће на Сајму имајући у виду да је то добра прилика за сусрет "очи у очи" са публиком и читаоцима.

"Имамо могућност да се погледамо у очи са својом публиком, добијемо критике и похвале и извучемо поуку за будући рад, рекао је Крсмановић.

Такође, поред представљања медија и њихових издања, на Медиа маркету организују је и панели на којима стручна јавности има могућност да се упозна са новим тенденцијама у свету медија, издаваштва и маркетинга.

"Поново се враћамо на оно што је есенција нашег посла, на садржај. Овај сајам је и направљен да бисмо промовисали и унапредили садржаје", закључио је Крсмановић.

Први Медиа маркет, Сајам информисања, комуникација и маркетинга, почео је јуче и трајаће до недеље, 1. новембра.

У Хали 3 Београдског сајма публици ће се представити бројни медији - дневни листови Политика, Данас, недељници Време, Недељник, Нови магазин, Новинска агенција Танјуг, компаније Колор прес група, Адрија медија, као и УНС и НУНС и бројни други издавачи, ПР агенције, штампарије

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси