Вести
26. 10. 2015.
Сајам Media market премијерно од 28. октобра до 1. новембра
Сајам информисања, комуникација и маркетинга – MEDIA MARKET, своје премијерно издање имаће од 28. октобра до 1. новембра и практично ће бити део традиционалног Међународног београдског сајма књига.
Први Сајам информисања, комуникација и маркетинга – MEDIA MARKET, одржаће се од 28. октобра до 1. новембра и практично ће бити део традиционалног Међународног београдског сајма књига.
То, наравно, није случајно – публика ових манифестација се „преклапа“, оба сајма важна су за културу, уметност, општу информисаност, најкраће – за свакодневни живот.
Више је разлога због којих је покренут MEDIA MARKET, који ће, практично, употпунити „упражњен“ простор у области јавног информисања.
Учесници ће широкој публици презентовати своје медије и остварити непосредну сарадњу са својим сталним и потенцијалним читаоцима, слушаоцима и гледаоцима, а њих ће крајем октобра, на овом коктелу манифестација, бити око 150 хиљада, процена је организатора.
Због чињенице да ће у оквиру традиционалног „школског дана“ Сајам посетити ђаци из целе Србије, биће ово прилика и за освајање нове публике.
Љубитељи сајмова знају да на њима увек влада нека посебна атмосфера, да између излагача и посетилаца постоји посебна привлачност.
Поред неспорног шарма који спаја излагаче и посетиоце, сајамске манифестације свакако су и један другачији оквир за сусрете и комуникацију са партнерима, директан „судар“ са конкуренцијом, дијалог са представницима државе, Б2Б контакт између писаних и електронских медија.
На изложбеном простору већем од 1.400 квадрата, у хали 3, представници медија промовисаће своје компаније на један модеран начин, а на организованим трибинама покренуће отворене пословне форуме.
Београдски сајам очекује да ће ова нова манифестација постати неодвојиви део Сајма књига и да ће читалачка публика имати „аргумент више“ да крај октобра резервише за обилазак традиционалних октобарских дешавања на Сајму.
Панели првог Media marketa
На Сајму информисања, комуникација и маркетинга свакодневно ће се одржавати занимљиви панели.
Теме су пажљиво биране, актуелност је био кључни критеријум, а поред прилике да професионалци размене мишљења и искуства, ови скупови биће отворени и за посетиоце.
Првог дана тема ће бити либерализација Закона о оглашавању.
Другог дана учесници ће презентовати предности оглашавања у штампаним медијима и на порталима, уз указивање на значај истраживања и цонтент маркетинга.
Модели дистрибуције као претпоставка успеха тема су о којој ће се разговарати трећег дана.
Медији као узбуњивачи или тамничари наших мрачних тајни веома је актуелна тема и није случајно изабрана за четврту трибину на 1. MEDIA MARKETU.
Овогодишњи стручни скупови биће завршени причом о тенденцијама у производњи новина и индустрији штампе.
Београдски сајам MEDIA MARKET организује у сарадњи са Издавачким предузећем Сениор медиа, а излагачи на овој манифестацији биће издавачи новина и магазина, маркетиншке и ПР агенције, wеб портали, дистрибутерске куће и штампарије.
Они ће представити актуелна дешавања у новинарству и издаваштву, дигиталним медијима и друштвеним мрежама, маркетингу, адвертајзингу, односима са јавношћу и корпоративним комуникацијама.
Едукација је, такође, значајан сегмент ове нове приредбе.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.