Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Сајам Media market премијерно од 28. октобра до 1. новембра
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

26. 10. 2015.

Извор: Београдски сајам

Сајам Media market премијерно од 28. октобра до 1. новембра

Сајам информисања, комуникација и маркетинга – MEDIA MARKET, своје премијерно издање имаће од 28. октобра до 1. новембра и практично ће бити део традиционалног Међународног београдског сајма књига.

 

Први Сајам информисања, комуникација и маркетинга – MEDIA MARKET, одржаће се од 28. октобра до 1. новембра и практично ће бити део традиционалног Међународног београдског сајма књига.

То, наравно, није случајно – публика ових манифестација се „преклапа“, оба сајма важна су за културу, уметност, општу информисаност, најкраће – за свакодневни живот.

Више је разлога због којих је покренут MEDIA MARKET, који ће, практично, употпунити „упражњен“ простор у области јавног информисања.

Учесници ће широкој публици презентовати своје медије и остварити непосредну сарадњу са својим сталним и потенцијалним читаоцима, слушаоцима и гледаоцима, а њих ће крајем октобра, на овом коктелу манифестација, бити око 150 хиљада, процена је организатора.

Због чињенице да ће у оквиру традиционалног „школског дана“ Сајам посетити ђаци из целе Србије, биће ово прилика и за освајање нове публике.

Љубитељи сајмова знају да на њима увек влада нека посебна атмосфера, да између излагача и посетилаца постоји посебна привлачност.

Поред неспорног шарма који спаја излагаче и посетиоце, сајамске манифестације свакако су и један другачији оквир за сусрете и комуникацију са партнерима, директан „судар“ са конкуренцијом, дијалог са представницима државе, Б2Б контакт између писаних и електронских медија.

На изложбеном простору већем од 1.400 квадрата, у хали 3, представници медија промовисаће своје компаније на један модеран начин, а на организованим трибинама покренуће отворене пословне форуме.

Београдски сајам очекује да ће ова нова манифестација постати неодвојиви део Сајма књига и да ће читалачка публика имати „аргумент више“ да крај октобра резервише за обилазак традиционалних октобарских дешавања на Сајму.

Панели првог Media marketa

На Сајму информисања, комуникација и маркетинга свакодневно ће се одржавати занимљиви панели.

Теме су пажљиво биране, актуелност је био кључни критеријум, а поред прилике да професионалци размене мишљења и искуства, ови скупови биће отворени и за посетиоце.

Првог дана тема ће бити либерализација Закона о оглашавању.

Другог дана учесници ће презентовати предности оглашавања у штампаним медијима и на порталима, уз указивање на значај истраживања и цонтент маркетинга.

Модели дистрибуције као претпоставка успеха тема су о којој ће се разговарати трећег дана.

Медији као узбуњивачи или тамничари наших мрачних тајни веома је актуелна тема и није случајно изабрана за четврту трибину на 1. MEDIA MARKETU.

Овогодишњи стручни скупови биће завршени причом о тенденцијама у производњи новина и индустрији штампе.

Београдски сајам MEDIA MARKET организује у сарадњи са Издавачким предузећем Сениор медиа, а излагачи на овој манифестацији биће издавачи новина и магазина, маркетиншке и ПР агенције, wеб портали, дистрибутерске куће и штампарије.

Они ће представити актуелна дешавања у новинарству и издаваштву, дигиталним медијима и друштвеним мрежама, маркетингу, адвертајзингу, односима са јавношћу и корпоративним комуникацијама.

Едукација је, такође, значајан сегмент ове нове приредбе.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси