Вести
12. 08. 2015.
Академија за менаџмент медија
Директори, уредници, новинари и менаџери маркетинга и адвертајзинга у Академији за менаџмент медија у Новом Саду могу да кроз нова знања, примере добре и лоше праксе науче како се успешно води медијска компанија у окружењу које се, поготово данас, веома брзо мења.
„Намера нам је да овај програм развијемо и аплицирамо на регион Западног Балкана, стварајући нову медијску реалност која кореспондира са савременим токовима медијске индустрије, уважавајући специфичности окружења у којима медији стварају садржај и послују“, наводи се у саопштењу академије.
Програм је, истиче се, заснован на великом броју студија случаја, примерима добре и не тако добре праксе, дијалогу међу учесницима и практичним креативним радионицама.
У току програма креирају се решења тако да учесници не стичу само знања, већ и практичне смернице за свакодневне изазове.
Сви учесници који одслушају цео курс и успешно изврше практичне вежбе студије случаја, добиће сертификат.
Академију за менаџмент медија креирала је консултантска кућа „Ђакомели медија“ из Љубљане, кроз партнерску сарадњу са Центром за развој мањинских и локалних медија и медијском агенцијом Херор медија поинт, а дизајнирана је за потребе мањинских и локалних медија.
Коментари (1)
Остави коментар13.08.
2015.
Sad znamo sta nam fali
Pored fakultet za medije i komunikacije, i Akademiji za menadžment medija.
Одговори