Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Шта су нови трендови у маркетингу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

28. 07. 2015.

Извор: Вечерње новости

Шта су нови трендови у маркетингу

Маркетинг, односи с јав­ношћу и медији, данас су једни од кључних аспеката успеха у бизнису. Зато се очекује од предстојећег "Викенд медија фестивала" (од 24. до 27. септембра), који се одржава у Ровињу, да окупи најбоље стручњаке из региона и буде одлична при­лика да људи из бранше сазнају најновије трендове, чују инострана искуства и склопе пословне аранжмане.

 

Фестивал се одржава осму годину заредом и до сада је постао водећи догађај из ове области у региону, истиче Томо Рицов, један од дирек­тора Фестивала. 

Овогодишњи Фестивал покрива теме у распону од медија и маркетинга, преко шоубизниса и "дигитала", па све до кључних пословних питања у комуникацијској, медијској и другим инду­стријама.

Велике техноло­шке промене значајно мења­ју комуникације у целом свету.

Учесницима ће се обратити врхунски говорници који ће ставити акценат на нове пословне моделе у медији­ма.

Говориће се и о промена­ма у рекламним агенцијама које траже свој простор у новом окружењу, а ту су и сјајни предавачи из подручја телевизије, принта, фотогра­фије, пи-ара и маркетинга. 

Никако не би требало про­пустити предавања Марка Дека, дигиталног стручњака и банкарског консултанта, који ће изложити своје шокантне прогнозе будућно­сти овог сектора, најављује Никола Врдољак из Организационог одбора. 

Наравно, и ове године ћемо имати богат пропратни про­грам, па неће недостајати ни могућности за неформални "networking" у опуштеној атмосфери.

За три дана ћете на једном месту имати при­лику да научите много тога, да упознате много људи и договорите више послова него током остатка године.

На Фестивалу ће се распра­вљати о кључним темама из индустрије у прошлој годи­ни, а учесници ће моћи да похађају и радионице. 

Напокон видимо да су аген­ције из нашег региона у свим пољима комуникација поче­ле да проналазе моделе функционисања у новом дигиталном окружењу, закључује Врдољак.

 

Креативност у Србији

Иако су сличне, ипак постоје разлике у комуникацијама у Србији, Хрватској и осталим земљама региона. 

Тешко је генерализовати, али можемо рећи да српско тржиште некако захтева највише креативности и хумора, док су, на пример, словеначке дигиталне агенције технички најдотераније, сматра Врдољак.

 

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси