Вести
28. 07. 2015.
Шта су нови трендови у маркетингу
Маркетинг, односи с јавношћу и медији, данас су једни од кључних аспеката успеха у бизнису. Зато се очекује од предстојећег "Викенд медија фестивала" (од 24. до 27. септембра), који се одржава у Ровињу, да окупи најбоље стручњаке из региона и буде одлична прилика да људи из бранше сазнају најновије трендове, чују инострана искуства и склопе пословне аранжмане.
Фестивал се одржава осму годину заредом и до сада је постао водећи догађај из ове области у региону, истиче Томо Рицов, један од директора Фестивала.
Овогодишњи Фестивал покрива теме у распону од медија и маркетинга, преко шоубизниса и "дигитала", па све до кључних пословних питања у комуникацијској, медијској и другим индустријама.
Велике технолошке промене значајно мењају комуникације у целом свету.
Учесницима ће се обратити врхунски говорници који ће ставити акценат на нове пословне моделе у медијима.
Говориће се и о променама у рекламним агенцијама које траже свој простор у новом окружењу, а ту су и сјајни предавачи из подручја телевизије, принта, фотографије, пи-ара и маркетинга.
Никако не би требало пропустити предавања Марка Дека, дигиталног стручњака и банкарског консултанта, који ће изложити своје шокантне прогнозе будућности овог сектора, најављује Никола Врдољак из Организационог одбора.
Наравно, и ове године ћемо имати богат пропратни програм, па неће недостајати ни могућности за неформални "networking" у опуштеној атмосфери.
За три дана ћете на једном месту имати прилику да научите много тога, да упознате много људи и договорите више послова него током остатка године.
На Фестивалу ће се расправљати о кључним темама из индустрије у прошлој години, а учесници ће моћи да похађају и радионице.
Напокон видимо да су агенције из нашег региона у свим пољима комуникација почеле да проналазе моделе функционисања у новом дигиталном окружењу, закључује Врдољак.
Креативност у Србији
Иако су сличне, ипак постоје разлике у комуникацијама у Србији, Хрватској и осталим земљама региона.
Тешко је генерализовати, али можемо рећи да српско тржиште некако захтева највише креативности и хумора, док су, на пример, словеначке дигиталне агенције технички најдотераније, сматра Врдољак.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.