Вести
23. 07. 2015.
Пријаве због предугих реклама најчешће застаревају
Генерални секретар Регулатора електронских медија (РЕМ) Ненад Јанковић казао је данас да то тело подноси и на хиљаде прекршајних пријава због прекорачења дужине рекламног блока, али да те пријаве у суду најчешће застаревају и да се по њима не поступа.
Он је, на конференцији за новинаре о улози РЕМ-а у токовима медијског новца, казао да ако РЕМ поднесе 100 пријава бар 50 се односе на прекорачење дужине прописаног рекламног блока.
Координатор медијског програма Фондације за отворено друштво Драган Кремер оценио је да су казне које РЕМ може да употреби због нерегуларности у медијском простору неефикасне. Он је оценио и да регулација медијског тржишта није довољно добра.
Он је додао и да регулатор недовољно и нетранспарентно одговара на представке које подносе грађани.
Јанковић је, упитан о дуговањима електронских медија за накнаде РЕМ-у, казао да скоро сви електронски медији дугују по један месец накнаде, да је телевизија Пинк приложила менице и тиме платила накнаде до краја године и да са плаћањем не касне телевизије Прва и Б92 и додао да накнаде за коришћење фреквенције нису мењане од оснивања регулаторног тела.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.