Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  СНС најзаступљенија у медијима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

10. 02. 2014.

Извор: Фонет

СНС најзаступљенија у медијима

У првој седмиципредизборне кампање, у главним информативним емисијама националних ТВ станица највише простора добили су представници листе окупљене око Српске напредне странке, чак 4054 секунде, док су на другој и трећој позицији, Грађански блок на челу са Борисом Тадићем и коалииција СПС-ПУПС-ЈС, били упола мање заступљени.

Предузеће за мониторинг и анализу медија Клипинг саопштило је да је од 2. до 8. фебруара у главним информативним емисијама националних ТВ станица (РТС1 - Дневник 2, ТВ Пинк - Национални дневник, ТВ Б92 - Вести у 6:30, ТВ Прва - Вести, ТВ Хаппy - Телемастер) укупно 13.154 секунде, односно чак три сата и 39 минута посвећено предизборним активностима политичких партија.

Највише времена за предизборну кампању издвојила је ТВ Пинк (3183 секунде), а најмање РТС1 (2216 секунди).

Од појединачних политичких опција, највише простора у медијима су добили представници листе окупљене око Српске напредне странке - чак 4054 секунде, док су на другој и трећој позицији Грађански блок, који предводи Борис Тадић, са 1992 секунде и коалиција СПС-ПУПС-ЈС са 1614 секунди.

У анализи се оценујује да медији, у поређењу са изборима 2012. године, највише пажње и овог пута посвећују владајућој политичкој опцији - коалицији око СНС, с тим што овога пута то није само последица медијског фаворизовања, већ и благе неспремности међу опозиционим странкама на самом почетку кампање.

Док су СНС, и у блажој мери СПС и ДСС, од првог дана започели кампању, опоцизионе странке су углавном биле заузете преговорима о могућим коалицијама, наводи Клипинг.

Овогодишња кампања је, истиче се, већ од самог почетка, негативнија у односу на кампању од пре две године. Знатно је већи број прилога у којима странке критикују, оптужују или исмевају једна другу.

Као посебан куриозитет Клипинг бележи да је готово пола медијског простора који је добио Грађански блок Бориса Тадића посвећено напуштању странке функционера ДС и њиховом преласку на Тадићеву страну, па се може рећи да је овога пута, за разлику од претходних избора, Демократска странка главна мета негативне кампање.

У првој седмици овогодишње кампање РТС1 на најравноправнији начин извештавао о политичким партијама, док с друге стране, ТВ Прва у свом извештавњу прави највећу разлику између напредњака и осталих политичких партија, где чак 42 одсто укупног предизборног извештавања одлази на СНС, навео је Клипинг.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси