Вести
14. 01. 2014.
50 најмоћнијих у медијима
ДРАГАН ШОЛАК, „СББ - Телемах група“ АК, „СББ - Телемах група“
Морамо још да радимо
Концепт моћи у Србији у својој суштини вероватно је претеран. Сви ми морамо још пуно да радимо да бисмо дошли на место где треба да будемо, а то је Европа.
Изградња друштва на европским принципима и пут ка Европи треба да буду приоритети. У томе морамо да будемо истрајни и као држава и као појединци, јер функционисање мимо светских токова ниједној земљи не може да донесе много доброг.
Прво место на лествици најмоћнијих у медијима у Србији није питање моје моћи, него се ради о успешности фирме, односно групације у којој сам председник Управног одбора. Све се своди на то да константно успевамо да креирамо услуге које су квалитетне, а самим тим популарне и тражене међу корисницима.
Ако смо заиста моћни на српском медијском тржишту, то је последица наше велике жеље да успешно послујемо.
ТЕОДОР КИРИЈАКУ, “Антена група”
ДОНЕЛИ СВЕТСКИ КВАЛИТЕТ
Успех Антене свуда у свету, па и у Србији, огледа се у томе што гледаоцима доносимо забавни програм светског квалитета и објективне и поуздане вести.
Запошљавамо и обучавамо талентоване људе са ових простора који су и те како способни за велике резултате. Истовремено, верујемо у европску будућност Србије, због чега је наше опредељење да улажемо овде дугорочно. Успех који смо постигли с Телевизијом „Прва“ ће охрабрити друге стране компаније да инвестирају на овом тржишту, што је честа тема разговора које водим у међународним бизнис круговима.
ЈЕЛЕНА ДРАКУЛИЋ ПЕТРОВИЋ
„Рингиер Аxел Спрингер“
ЧИТАОЦИ НА ПРВОМ МЕСТУ
Моћ сама по себи не значи много уколико уз њу не иду резултати и одговорност која је пресудна у овој врсти деликатног посла: одговорност за креирање јавног мњења, одговорност за информације које објављујемо и климу коју на тај начин стварамо у друштву, као и одговорност према запосленима. “Рингиер Аxел Спрингер” у свим својим штампаним издањима и њуз порталима се труди да подржи Србију оријентисану ка Европи, њеним стандардима и вредностима и гледамо да то радимо што професионалније у оквиру нашег посла и заната. У том правцу ћемо наставити и даље, пратећи развој технологије и тржишта, али уважавајући интересе и потребе наших читалаца.
РОБЕРТ ЧОБАН, „Колор прес група“
СНАЛАЖЕЊЕ У ЛОКАЛУ
“The business of America is business”, рекао је амерички председник Калвин Кулиџ 1923. на Конгресу новинских издавача. То је девиза и „Колор прес групе“.
Ми се не бавимо спиновањем, лобирањем, прањем новца... Наш посао је - издавачки бизнис. Када радите у време економске кризе и технолошких промена на малим, сиромашним и нестабилним тржиштима какво је српско, али и на тржиштима осталих пет држава региона у којима имамо компаније - то није лак посао.
Издавачи морају да прате светске трендове и адекватно их примењују у локалним оквирима и ми то радимо 22 године.
АЛЕКСАНДАР РОДИЋ, „Курир-инфо“
ЛИДЕРСТВО ЈЕ ОБАВЕЗА
Лидерска позиција компаније „Курир“, на чијем се челу налазим, представл ја и велику обавезу и одговорност. У нашој компанији запослено је више од 450 младих и посвећених људи, чије су идеје, слобода изражавања и креативност наша суштинска снага. Куповином “Адрија медија Србија” отворили смо ново поглавље у развоју наше компаније и показали да једна домаћа фирма може успешно да изврши аквизицију стране компаније.
Тиме смо, поред двоје дневних новина, 18 дигиталних издања и 14 магазина, постали лидер и у магазинском сегменту.
РАТКО ДМИТРОВИЋ, “Вечерње новости”
НОВИНАРИ СУ УСЛОВЉЕНИ
Новинар може да има и велики углед, али његова моћ је подложна брзој редукцији: забраните му да пише, укинете му емисију, опорезујете медиј... и крај приче. То је на персоналном нивоу, а што се тиче самих медијских кућа, моћ може да буде велика, али не зависи сама од себе..
„Вечерње новости“ јесу моћан медиј, због свог тиража, угледа, присуства у свим д р у ш тве н и м круговима, али ја сам давно научио да новинар, или новинаруредник, није неко ко треба да мења свет, већ да га објашњава.
А то ако је постављено на истини, логици, ако се ваљано пласира.. представља приличну моћ.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.