Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  50 најмоћнијих у медијима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

13. 01. 2014.

Извор: Блиц

50 најмоћнијих у медијима

1. ДРАГАН ШОЛАК (5) Оснивач компаније “СББ - Српске кабловске мреже”, највећег оператора дигиталне кабловске телевизије и широкопојасног интернета у Србији, као и сателитске телевизије у региону.

Шолак је компанију почео да гради 2000. године и за само неколико година од гринфилд инвестиције СББ је постао највећи кабловски оператор у земљи. Ствара „United group“ која у себи садржи 27 компанија, послује на тржишту са 20 милиона становника и има скоро два милиона корисника кабловске телевизије, интернета, фиксне и мобилне телефоније. Крајем прошле године, тако оснажену моћну “United group” Шолак успева прода инвестиционом фонду ККР, који са скоро 90 милијарди долара инвестиционог капитала и којем је ово прва инвестиција југоисточној Европи. Пословна је тајна цену је ККР купио СББ, односно „United group“, али се незванично говорило о трансакцији милијарду евра.

2. ТЕОДОР КИРИЈАКУ (-) Власник и генерални директор грчке медијске корпорације „Антена група“, у чијем власништву и ТВ „Прва“. За њега се пут чуло на глобалној бизнис сцени године када је компанији донео једну од највећих зарада икада забележених у медијским трансакцијама, продавши „Антенину“ телевизију у Бугарској 620 милиона евра. То је уједно означило почетак нових улагања регион и успехе на пољу телевизијског бизниса. За само годину дана од преузимања Телевизије “Фокс” у Србији и промене имена канала, ТВ „Прва“ је постала у гледаности, а сличан успех су доживеле касније инвестиције “Антене” са “Првом Монтенегро” и “Планет ТВ” у Словенији.

3. ИВАН ТАСОВАЦ (-) У фотељу министра културе Иван Тасовац сео је непуна три месеца пре краја прошле године. Тамо га је сачекала гомила нерешених проблема у култури и веома мало новца. Доказано успешан менаџер, који је препородио Београдску филхармонију, Тасовац се у Министарству културе суочава и са новим изазовима, а то је, пре свега, рад на сету медијских закона. Да га није страх да повлачи смеле, мада непопуларне потезе, показао је најавом да неће бити додељене националне пензије јер су се претворила у “ругло и исмевање”.

4. ЈЕЛЕНА ДРАКУЛИЋ ПЕТРОВИЋ (-) Генерална директорка највеће и најуспешније медијске куће у Србији “Ringier Axel Springer” са 700 запослених у чијем власништву су три дневна листа, четири недељника и 12 веб-портала са више од 3,5 милиона читалаца: 1,57 милиона читалаца дневних издања, непун милион читалаца магазина недељно и 1,8 милиона јединствених посетилаца на интернет издањима. Иако је током прошле године био мета разних напада, “Блиц” је и даље најутицајнији и најчитанији српски дневник, “Ало” су најпродаваније дневне новине у Србији, “24 сата” су новине за младе, док на тржишту недељних издања предњаче НИН, “Блиц жена”, “Пулс” и “Ауто Билд”. У оквиру “Блиц фондације” покренута је успешна акција “Срце за децу” током које је више од четрдесет породица добило помоћ.

5. ЖЕЉКО МИТРОВИЋ (1) Оснивач, власник и генерални директор РТВ „Пинк“, једне од најгледајнијих комерцијалних телевизија у Србији и региону. Његов успон ка врху кренуо је 1993. године, оснивањем ружичасте телевизије, када му је било само 26 година. Мада се данас од тог ограђује, ветар у леђа добио је учлањењем у утицајну Југословенску левицу 1996. године, чији је био савезни посланик и близак сарадник жене тадашњег шефа државе. Финансијски успех и успон наставио је и после смене власти 5. октобра 2000. Некадашњи басиста групе „Октобар 1984“ имао би проблем да наброји чега је све власник: од “Пинк интернешенел компани”, преко музичке издавачке куће “Сити рекордс”, фабрике за штампање CD и DVD издања, филмског студија у Шимановцима, акција у поједним предузећима, Радио „Пинка“ до авио-компаније.

6. АЛЕКСАНДАР РОДИЋ (49) Први човек компаније “Курир инфо” и директор дневног листа “Курир”, једног од најутицајнијих таблоида у земљи. Крајем прошле године Александар Родић је повукао снажан пословни потез који је његовој компанији знатно ојачао место на медијском тржишту Србије. Компанија “Курир инфо” купила је “Adria Media Serbia”, власника лиценцних издања и водећег издавача светских магазина. На тај начин “Курир инфо” власник 12 нових часописа, међу „Национална географија“, Космополитен“, „Elle“, „Mens health“. “Курир инфо” поседује укупно 18 штампаних и 14 издања.

7. РОБЕРТ ЧОБАН (10) Председник компаније “Колор прес групе” је водећи издавач магазина у региону. Новосадска компанија штампа 78 различитих магазина не само у Србији већ у бившим југословенским републикама. Послују у укупно седам држава и запошљавају више од 300 радника. “Колор група” поседује и десет портала са посетом од 8,9 милиона читалаца. На почетку Роберт Чобан је понео епитет балканског краља таблоида” и сматра се који је створио таблоидну сцену у Србији.

8. НИКОЛА МИРКОВ (-) Изненадна смрт Александра Тијанића сместила је Николу Миркова, директора Телевизије Београд, у фотељу в.д. генералног директора РТС-а, која је, по мишљењу многих, једна од најужаренијих у Србији. На чело јавног сервиса дошао је у тренутку када је најављено укидање претплате, а још није усвојен нови закон о јавним медијским сервисима који би РТС-у обезбедио стабилно буџетско финансирање. С друге стране, РТС је данас телевизија чији су дневник, јутарњи информативни програм, серије, забавне емисије најгледанији програми у земљи.

9. РАТКО ДМИТРОВИЋ (-) Генерални директор и главни и одговорни уредник “Вечерњих новости”, једног од најстаријих и најтиражнијих српских дневника. “Новости” важе за умерено националне и народске новине и један су од ретких листова који није подлегао таблоидизацији, а Дмитровић се јавно обавезао да то за свога мандата неће допустити. Он је на овој функцији заменио дугогодишњег главног уредника „Новости“ Манојла - Мања Вукотића после његове оставке априла прошле године.

10. ЈАДРАНКА ДРИНИЋ (-) Директорка “Мултиком групе”, водеће регионалне компаније у области мултимедијалне комуникације која се може похвалити да је у прошлој години успела да оствари дупло већу добит од оне у 2011. Налази се на челу “Мултиком групе” од 2008. године, док је од 2004. водила “Дајрект медију”, највећи фирму у оквиру ове групације. С правом је сматрају једном од најуспешнијих менаџерки на медијском простору нашег региона. Крајем септембра успешно је довела до краја преговоре са медијског групом бизнисмена Красимира Гергова који је постао већински власник “Дајрект медије”.

11. ГОРАН ВЕСЕЛИНОВИЋ (-) Оснивач и сувласник Агенције за односе са јавношћу и медија консалтинг „Right“. Један је од оснивача СНС-а, члан Главног и Извршног одбора странке. Учествовао је у креирању имиџа странке и политичких кампања. Важи за повученог, скромног породичног човека који не воли да се експонира у јавности. Дугогодишњи је пријатељ Александра Вучића.

12. ВЕСЕЛИН СИМОНОВИЋ (7) Један од последњих великих главних уредника београдске штампе са својеврсним рекордом: већ шеснаесту годину узастопно је на челу “Блица”, који је годинама најчитанији и најутицајнији дневник у Србији, а више од три године води прву интегрисану редакцију у региону, која уз “Блиц” обухвата дневне новине “24 сата” и интернет портал Blic.rs. Успео је, упркос разним нападима и кризи која потреса медије, да одржи и унапреди редакцију.

13. СЛАВИЦА ШИМИЋ (13) Директорка и сувласница агенције “Медија хаус”. Фирма је годинама међу прве три водеће медијске агенције у земљи. “Медија хаус” бави се закупом медијског простора, уступањем права за најгледаније спортске и забавне програме из домаће продукције и иностране квалитетне продукције, истраживањем тржишта, анализом понашања потрошача и консалтингом, обуком, израдом комуникацијских стратегија за што ефикасније присуство клијената на медијској сцени Србије и у региону. Уз подршку регионалне и партнерске мреже „Аегис Медиа“ успешно се из године у годину развија нудећи клијентима иновативна решења.

14. МАЊА ГРЧИЋ (24) Директорка корпоративних и регулаторних послова грчке медијске империје „Антена групе“ за Србију и једна од најутицајнијх жена у медијској индустрији региона. Професионално искуство је стицала у страним и домаћим медијским корпорацијама и то као новинар Би- Би-Си-ја, саветник за односе с јавношћу у америчкој агенцији USAID, затим на позицијама заменика директора „Фокс телевизије“, директора фирме „Media System“ Телевизије „Пинк“, директора националне телевизије ТВ3 Словенија у власништву шведске компаније МТГ . Пре доласка у „Антена групу“, била је генерални директор Телевизије Б92.

15. СРЂАН ШАПЕР (9) Оснивач и први човек “I&F McCann Gropua”, водеће компаније за пружање услуга у области тржишних комуникација у региону у оквиру које послује више специјализованих агенција у осам земаља, од Словеније до Бугарске. Као члан култног бенда „Идоли“ био је један од зачетника новог таласа у музици 80-их година прошлог века. Радио је и као редитељ, сценариста, а данас предаје на Факултету драмским уметности и један је од водећих стручњака у области тржишних комуникација у региону.

16. ИВАН СТАНКОВИЋ (11) Један од зачетника савременог адвертајзинга на Балкану. Власник је маркетиншке агенције “Комунис” и media buying агенције „Media C“ и аутор награђиваних реклама. После 35 година рада. Написао је књигу “Какодакологија”, која спада у уџбенике популарног маркетинга и на путу је да постане један од култних бестселера пословне литературе. Спрема се друго допуњено издање, а преведена је и на енглески језик. Сматра се за једног од најбољих маркетиншких стручњака на овим просторима.

17. БРАНКИЦА СТАНКОВИЋ (17) Новинарка Телевизије Б92 и ауторка емисије „Инсајдер“ у којој се већ десет година бави истраживањем врућих тема и покреће питања од највећег значаја за друштво. Платила је високу цену свог ангажмана, живи са полицијским обезбеђењем. У књизи “Инсајдер, моја прича”, објављеној у октобру прошле године, открила је шокантне детаље о томе како су покушавали да је убију.

18. ЉИЉАНА СМАЈЛОВИЋ (30) Главна и одговорна уредница “Политике “, најстаријег дневног листа на Балкану. На чело “Политике“ вратила се 1. јула прошле године. Исти посао обављала је од октобра 2005. до октобра 2008. године, када је разрешена дужности. Од 2009. године председница је Удружења новинара Србије. Угледни је писац колумни, а радила је за недељнике “Време”, “Европљанин”, НИН, као и за бањалучке “Независне новине”.

19. ОЉА БЕЋКОВИЋ (15) Ауторка “Утиска недеље”, једне од најдуговечнијих, најгледанијих и најутицајнијих политичких телевизијских емисија код нас. Већ 20 година не посустаје енергија ауторке која је у студију угостила све важне политичке личности у земљи, тражећи од њих конкретне одговоре на тешка и често незгодна питања. Појављивање у “Утиску недеље” говори о значају госта у јавном животу Србије, те је за многе част, а за неке и жеља да се нађу у емисији.

20. МИРА ГЛИШИЋ СИМИЋ (14) Генерална директорка “Политике новина и магазина”. Упркос економској кризи, ова издавачка кућа је консолидовала пословање, а „Политика“ успева да задржи углед објективних и озбиљних дневних новина. Ове године обележава велики јубилеј - 110. година од дана излажења првог број матичног листа “Политика”, што је чини најстаријом издавачком кућом на Балкану.

21. ДРАГАН НЕНАДОВИЋ (-) Генерални директор Прве српске телевизије. Има више од 15 година професионалног медијског искуства на телевизијама попут БК ТВ, „Фокс ТВ“ и ТВ „Прва“. Пре него што је постао директор Прве српске телевизије, радио је као програмски директор и главни уредник „Прве“, где је имао значајну улогу у креирању профила телевизије и атрактивне програмске шеме, што је резултирало рекордним растом гледаности. Ненадовићева програмска експертиза је помогла и да се „Прва Монтенегро“ добро позиционира у Црној Гори.

22. САША МИРКОВИЋ (-) Место председника АНЕМ-а Саша Мирковић је октобра 2013. заменио функцијом помоћника министра културе и информисања задуженог за медије. У аманет му је од претходника Драгана Коларевића остао рад на сету медијских закона. Мирковић је један од оснивача београдске радио-станице Б92, којој је радио као музички уредник, директор програма и генерални менаџер РТВ Б92. Био је председник и члан Управног одбора Б92 од 2003. до 2007. године.

23. ГОРАН КАРАЏИЋ (-) Заменик председника Савета Републичке радиодифузне агенције (РРА). Савет се у 2013. истакао неким храбрим одлукама. Прва је да јавно, под претњом привременог одузимања дозволе за емитовање програма, упозори Телевизију “Пинк” да престане са клеветничким нападима на “Блиц” и његовог главног уредника, а друга је да, упркос разним притисцима, не додели фреквенцију угашене ТВ “Авала” ниједном од два пријављена кандидата.

24. ДЕЈАН ВУКЕЛИЋ (36) У години када је забележен пад тиража код свих дневних новина, “Ало”, на челу са главним уредником Дејаном Вукелићем, и даље је у самом врху по броју продатих примерака. То показују и подаци „АБЦ Србија“ с краја 2013. године, према којима је овај лист други по тиражу, са просечно 103.325 продатих примерака. Пре него што је постао главни уредник овог листа, Вукелић је био и главни уредник бесплатних дневних новина “24 сата“.

25. ЉУБИЦА МАРКОВИЋ (25) Директорка и један од оснивача новинске агенције Бета. Агенција је основана у јеку ратова на простору бивше СФРЈ, 1992. године, и данас је једна од најутицајнијих информативних кућа у земљи, чијим се вестима верује. У Бети је запослено више од 200 новинара који свакодневно производе на стотине информација.

26. БРАНКА ЂУКИЋ (19) Директорка Танјуга, државне новинске агенције која годишње произведе 350.000 информација, видео-извештаја и фотографија. Танјуг је почетком новембра 2013. прославио 70 година постојања. Бранка Ђукић највећи део каријере провела је у Танјугу, од извештача до главног и одговорног уредника, а на место директора постављена је 2009. године. Краће време радила је у Министарству информисања СР Југосалвије у Влади Милана Панића.

27. ДРАГОЉУБ ЖАРКОВИЋ (26) Већ 22 године главни уредник недељника “Време”, листа чији је утицај обрнуто сразмеран његовом тиражу. Један је од новинара и уредника са највећим угледом и ауторитетом у земљи. Жарковић се истиче и као колумниста у “Блицу” а у текстовима духовито, оштро и прецизно указује на све аномалије српске политике и друштва, успевајући читаоце да натера да се смеју сопственој муци.

28. МИЛАН ЋУЛИБРК (-) Главни и одговорни уредник недељника НИН, у којем ради од августа 2011. Пре тога био је главни и одговорни уредник Ekonom:east магазина и месечника „Банкар“, економски коментатор и шеф београдског дописништва дневног листа „Дневник“ из Новог Сада. Дипломирао је на Економском факултету у Београду и један је од најпризнатијих и најтраженијих економских аналитичара у Србији.

29. АЛЕКСАНДАР ТИМОФЕЈЕВ (34) Директор и главни и одговорни уредник РТВ Студио Б, омиљене градске телевизије у престоници. Тимофејев у Телевизији Студио Б ради од оснивања, као новинар и аутор гледане ТВ емисије “Од трача до истине и обрнуто”, коју напушта 1994. и одлази у Б92 да би се вратио на чело матичне куће 2007. године откад је успешно води. Један је од оснивача НУНС-а и предавач на Академији лепих уметности у Београду.

30. САНДА САВИЋ (18) Програмска директорка Телевизије Војводина. На ову позицију дошла је пре више од две године, у време великих кадровских промена на покрајинској телевизији спроведених уочи републичких избора. Програм ТВ Војводина под њеним руководством освежен је, а посебну пажњу привукла је свакодневна десетоминутна скеч серија “Државни посао” која духовито реагује на свакодневна политичка дешавања у земљи. Санда Савић претходно је 17 година радила на Б92.

31. ДЕЈАН ЈОЦИЋ (3) Након што је у априлу напустио челну позицију ТВ “Прве” Дејан Јоцић се после осам месеци и званично вратио на медијску сцену, промовишући нови пројекат “Нову телевизију“. Ова телевизија, додуше, за сада програм емитује само “у каблу”, али њени челни људи уверени су да ће управо они добити фреквенцију која је до пре више од годину дана припадала ТВ “Авали”. Очекивало се да се то догодити много раније, још на конкурсу који је завршен у августу, али је РРА одбацила обе пристигле пријаве, од којих је једна стигла управо са адресе “Нове”. Нови конкурс завршен је последњег дана 2013. године и одлука следи у фебруару.

32. ИВАНА МИКОВИЋ (-) Генерална директорка Б92. На то место дошла је у новембру 2013, са ТВ „Прва“, где је радила као директорка Информативног програма. Има задатак да финансијски стабилизује фирму која је, према извештају објављеном на сајту АПР, прошлу годину завршила са приличним губитком. Власници Б92 уздају се у њено завидно менаџерско искуство стицано на продуцентским пословима у Би-Би-Си и „Фокс телевизији“.

33. ЗОРАН ПАНОВИЋ (43) Главни и одговорни уредник дневног листа “Данас”, новина које успевају да одоле свеопштој таблоидизацији и трци за тиражом. „Данас“ је основан 1997. године, заговара европски пут Србије, брани и промовише права националних мањина и даје значајан простор раду невладиних организација. Пановић редовно објављује чланке на разне теме, од политике, преко културе до друштва и чест је гост телевизијских емисија као аналитичар политичких прилика.

34. ЈЕЛЕНА КОСАНИЋ ПОДУНАВАЦ (-) Директорка Информативног програма ТВ Б92. Учествовала је у оснивању Телевизије Б92. Упркос снажним ударцима тржишта и политике, Информативни програм ове куће одолева и успева да задржи ниво професионалног интегритета, чиме појачава поверење гледалаца, а тиме и рејтинг.

35. ДУШАН МИТРОВИЋ (41) Више од десет година главни менаџер “Дан графа” који у свом портфолију има динамичан конференс-центар, запажену издавачку делатност и, што је најважније, лист „Данас“ као респектабилан национални дневник. Митровић је са групом новинара који су афирмацију стекли у антимилошевићевском покрету, сувласник ове куће.

36. МИРОСЛАВ БОГИЋЕВИЋ (16) Власник Концерна „Фармаком МБ“ из Шапца. Богићевић је истовремено утицајан у медијима, иако се његове компаније баве производњом млека и амбалаже за млекарску индустрију, акумулаторима, а власник је и рудника. Његовим новцем основан је недељник “Нови магазин”, а има значајног финансијског утицаја у дневном листу “Политика”. Богићевићева “Ист медија група” из Москве откупила је својевремено удео у компанији “Политика новине и магазини” од немачке медијске куће “Вац”.

37. ЗОРАН АНЂЕЛКОВИЋ (27) Мада се као формални власник “С медија тима”, која стоји иза “Радија С”, једне од годинама најслушанијих радио-станица у Србији, води његова мајка, главни човек који стоји иза ове фирме је, заправо, Зоран - Баки Анђелковић, члан Главног одбора СПС-а и од прошле године поново народни посланик. У овај пројекат укључени су и други чланови Анђелковићеве породице.

38. ДУШАН РАДУЛОВИЋ (50) Директор Радио Београда и познати новинар. Радио Београд под његовим управљањем емитује разноврстан и квалитетан садржај који успешно бије битку са комерцијалним станицама. Радио је у бројним редакцијама - ”Време” (где објављује колумне о тркама Формуле 1), “Европљанин”, Радио „Слободна Европа“, Б92, Би-Би-Си светски сервис, али најдуже у Радио Београду 1. Писао је за Индексово радио позориште, а припремао је и смишљао своје радио-емисије.

39. ВУКАШИН ОБРАДОВИЋ (31) Председник Независног удружења новинара Србије већ четири године. И у 2013. години наставио је да се бори за углед професије, а против таблоидизације и непрофесионалности у медијима. Активно је учествовао у расправама око доношења нових медијских закона, критикујући спорост Министарства културе и бившег министра Братислава Петковића.

40. ВЕЉКО ЛАЛИЋ (-) Три месеца пре него што је у новембру 2012. угашен дневни лист “Прес”, Вељко Лалић поднео је оставку на место главног и одговорног уредника овог дневника, како би се посветио недељном новинарству. Убрзо је као самостално издање покренуо магазин “Недељник” који је претходно излазио као подлистак “Преса”. Врло брзо постигао је значајан углед, пре свега избором занимљивих тема које обрађују.

41. ЗОРАН СЕКУЛИЋ (33) Оснивач и директор Фонета прве приватне новинске агенције у Србији, основане пре 20 година, која је, делећи судбину свих медија који послују на тржишно неуређеној медијској сцени Србије, успела да очува професионални интегритет и непристрасност мултимедијалне продукције вести. Од 2013. године Секулић је и председник Управног одбора Асоцијације медија, највећег пословног удружења новинских издавача у Србији.

42. СРЂАН ЂУРИЋ (21) Оснивач ПР агенције агенцију „Оlaf& МcAteer“, која је ексклузивни заступник светске мреже „Ketchum“ за Србију. Био је главни уредник БК телевизије и Телевизије „Авала“, уредник на ТВ Студију Б, шеф Канцеларије за сарадњу с медијима Владе Србије и саветник председника Владе Србије. Предаје политички ПР на Факултету за медије и комуникације.

43. МАРКО СОМБОРАЦ (44) Хумор којим Сомборац говори кроз свакодневне стрипове у “Блицу” много се јаче чује и снажније одјекне од хиљаде речи у новинама. Од његовог бритког цртачког пера и оштрог ока стрепе друштвене елите (политичари, естрада и тајкуни), а читаоцима доноси, бар накратко, олакшање и растерећење од тмурне свакодневице.

44. ДАРКО МАТИЈАШЕВИЋ (-) Директор “Егзекјутив групе”, компаније која се бави корпоративним комуникацијама, маркетингом и консултантским услугама на српском тржишту. Клијенти су им познате банке, велике корпорације, угледне стране фирме које послују у нашој земљи.

45. БОРИСЛАВ МИЉАНОВИЋ (46) Доктор комуникологије, успесно руководи радом „Represen System-a“ састављеног од пет агенција у Србији и Црној Гори са преко 130 запослених. Миљановић је после две године од издвајања из „McCann Group-a “, успео да развије комуникациону групацију која се бави и пословима медијског мониторинга, дигиталних и интегрисаних комуникација чији су клијенти највеће мултинационалне и домаће компаније. У његовом је власништву и један од најпосећенијих пословних портала Бизлифе.

46. ДРАГАН Ј. ВУЧИЋЕВИЋ (48) Као главни и одговорни уредник таблоида “Информер”, Драган Ј. Вучићевић наставља тамо где је стао са претходним пројектима у којима је учествовао: од “Национала”, преко “Курира”, до “Преса”. Он прави новине које су претходне године нарочито пажљиво читали поједини тајкуни, претпостављајући, не без разлога, да би њихова слика на насловној страни могла да најави долазак полиције и судски позив. Вучићевић на кабловском каналу „Пинк телевизије“ води емисију “Тешка реч”.

47. СРБОБРАН БРАНКОВИЋ (28) Председник и сувласник компаније за истраживање тржишта, медија и јавног мњења „TNS MEdium Gallup“, која је под његовим руководством постала члан престижног и највећег светског ланца „Gallup International“, део компаније „TNS Global i Kantar Gropu“. Био је вођа великог броја истраживачких пројеката, студија и анализа садржаја. Бранковић је и универзитетски професор и писац.

48. РУЖИЦА МЕВОРАХ (40) Главна и одговорна уредница „Блиц жене“. Већ девет година води најтиражнији, најчитанији недељник у региону - без трачева, задирања у приватност, без промовисања погрешних вредности и улепшавања стварности. И у протеклој години „Блиц жена“ је задржала лидерску позицију јер препознаје жеље, потребе и проблеме жена у Србији.

49. НАДЕЖДА ГАЋЕ (47) Директорка и главна и одговорна уредница недељника “Нови магазин” и некадашња председница Независног удружења новинара Србије. Прошлог лета изабрана је за председницу Управног одбора Савета за штампу, независног саморегулаторног тела које окупља издаваче и власнике штампаних медија и професионалне новинаре.

50. СРЂАН БОГОСАВЉЕВИЋ (29) Директор агенције за истраживање јавног мњења „Ипсос стратеџик маркетинг“. Француска агенција „Ипсос“ купила је 2008. године 60 одсто агенције „Стратеџик маркетинга“ на чијем је челу Богосављевић био од 1996. Докторирао је на Београдском универзитету, где је био и професор статистике, затим директор Института за статистику и помоћник генералног директора Савезног завода за статистику.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси