Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Ово је била Курирова година успеха!
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

31. 12. 2013.

Извор: Курир

Ово је била Курирова година успеха!

За компанију „Курир-инфо“ 2013. година била је година трансформације и развоја у сваком смислу. Осим што су дневне новине Курир, као и ранијих година, обарале рекорде читаности, јубиларна 2013. остаће упамћена и по томе што је компанија „Курир-инфо“, преузимањем 100 одсто акција компаније „Адрија медија“, постала медијски лидер на западном Балкану.

Вол стрит о Куриру

Потписивањем уговора између компаније „Курир-инфо“ и „Адрија медије“ 17. децембра 2013. године, означен је почетак нове ере Курирових успеха.

Колико је то значајан догађај, који је уздрмао медијско тло на простору западног Балкана, најбоље говори чињеница да је о њему известио и престижни Вол стрит џорнал, најутицајнији њујоршки медиј из области финансија.

Поставши власник „Адрија медије“, компанија „Курир-инфо“ постала је водећа у сегментима дневних новина, магазина и дигиталних издања. Преузимањем 100 одсто власништва у „Адрија медији“, „Курир-инфо“ постао је компанија која већ данас остварује продају од 220.000 примерака магазина месечно. Магазинска издања компаније „Курир-инфо“ месечно прочита више од 1.100.000 различитих читалаца.

Да је куповина „Адрија медије“ значајан догађај, сматра и Миодраг Костић, власник „МК групе“.

- Србија иде путем консолидације не само медијског простора него и економског, и ово свакако поздрављам јер ћемо добити јаку медијску кућу која вероватно треба да изађе ван оквира Србије - истакао је Костић.

Подршка електронских медија

- Успех једног пројекта зависи од тога да ли ће га „Адрија медија“ подржати или не. Ја се надам да ће, као што је случај у Словенији, где „Адрија медија“ има пресудан утицај, исти такав утицај бити и овде у Србији, поготово сада, кад се Курир бави тиме. Мислим да ће Курир добити и подршку електронских медија - рекао је приликом потписивања уговора Жељко Митровић, власник ТВ Пинк.

Податак да компанија „Курир-инфо“ месечно прода 3,5 милиона примерака дневних новина најјасније говори колику медијску снагу и утицај она поседује.

У години у којој је прославио свој десети рођендан Курир је још једном потврдио своју доминацију на медијском небу Србије. Читаоцима је, у знак захвалности за све године верности, представио ново, редизајнирано издање, које су они препознали као право освежење у мору сличних штампаних издања.

Од 6. маја 2003, кад је изашао први број Курира, тада првог правог таблоида у Србији, за кратко време смо се, нападајући оне пред којима су се сви склањали, сврстали међу најутицајније медије у земљи и постали страх и трепет за оне који су се од почетка транзиције незаконито обогатили.

Нове рубрике

Данас, деценију после тог првог броја, Курир је модеран дневни лист, дизајниран по најновијим светским стандардима, који се бави свим аспектима друштвеног живота. Поред отварања афера и разоткривања криминалних шема тајкуна и политичара, што је постало наш заштитни знак, од ове године богатији смо за рубрике Култура, Наука и Бизнис, чиме смо постали медиј светског формата.

У 2014. наставићемо тамо где смо стали у 2013. Да растемо и развијамо се заједно са вама!

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси