Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Пети медијски самит - (Р)еволуције нових медија
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

09. 10. 2013.

Извор: Бета

Пети медијски самит - (Р)еволуције нових медија

Традиционални, 5. по реду медијски самит под називом (Р)еволуција нових медија биће и ове године одржан у Београду, 6. новембра у хотелу Metropol Palace.

Самит већ пет година представља највеће окупљање регионалних лидера медијске индустрије, а циљ је упознавање са новим технологијама и каналима дистрибуције информација, новим опцијама у повећању прихода од оглашавања, транспарентном пословању и размени мишљења и искустава медијских лидера.

На теме: Пројекције и очекивања 2014., Магазини - дигитализација и будући изазови, Новинарска етика у новим медијима, (Р)еволуција нових медија и Транспарентност као дугорочна стратегија одрживог пословања медија, говориће: Dominic Lyle, генерални директор, EACA, Јован Стојановић, директор, Direct Media, Славица Шимић, директор, Media House, Бојан Рендулић, Managing Director, Fastbridge, Данијела Јовановић, генерална директорка, Attica Media Srbija, Вељко Лалић, директор и главни уредник, ,Недељник", Роберт Чобан, председник, Color Press Group, Alexander Teutsć, регионални директор, Adria Media Holding, Љиљана Смајловић, главна и одговорна уредница,"Политика", Веселин Симоновић, главни и одговорни уредник,"Блиц", Ратко Дмитровић, генерални директор и главни уредник, "Новости", ДрагољубЖарковић, главни уредник недељника "Време", Зоран Станојевић, уредник, РТС, Dmitry Shishkin, уредник дигиталног развоја, BBC Global News Limited, Kimon Zorbas, директор, Digital Business Consulting Group, Manferd Werfel, заменик генералног директора и извршни директор Центра за новинску продукцију, WAN-IFRA, Jovan Protich, директор дигиталних производа, Ringier Axel Springer Srbija, Richard Foan, председник IFABC комитета за веб стандарде, predsednik JICWEBS (Joint Industry Committee for Web Standards, за УК и Ирску) и Извршни директор за комуникације и иновације, ABC UK, Magnus Paulson, председник европског комитета IFABC, директор одита АБЦ Шведске (Tidningsstatistik AB) и Marco Bernasconi, генерални директор, АБЦ Швајцарске (WEMF). (програм)

Пред очекиваних 200 учесника, покушаћемо и овог пута да понудимо решења која ће бити од користи свим учесницима овог традиционалног окупљања.

Самит је намењен руководиоцима новинско-издавачких кућа, директорима маркетинга, продаје и дистрибуције новинско – издавачких кућа, руководиоцима маркетинг сектора и сектора корпративних комуникација, медиа менаџерима, маркетинг агенцијама (Account direktori i menadžeri, media buying menadžeri), PR agencijama (Account директори и менаџери) дистрибутерима,штампаријама,креативцима, арт директорима и графичким дизајнерима, провајдерима ИТ решења, представницима програмског инжењерства..

Сви заинтересовани за учешће, могу се пријавити овде.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси