Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Ко се мења тај опстаје
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 01. 2013.

Извор: Блиц

Ко се мења тај опстаје

Медијско тржиште у Србији се мења невероватном брзином и само они који су свесни тих убрзаних промена и у стању су да им се прилагоде преживеће турбулентна времена за издаваштво и медије.

ЖЕЉКО МИТРОВИЋ ВЛАСНИК “ПИНК МЕДИЈА ГРУПЕ”

Финансијски смо се консолидовали

Финансијски смо се потпуно консолидовали прошле године. Нови топ менаџмент добро ради свој посао. Све више се оријентишемо на продају дигиталних садржаја, чији приходи од продаје расту великом брзином. Људи све више “на захтев” купују наше садржаје. У таквој ситуацији, приходи од маркетинга не морају више бити доминантни. С дигитализацијом и јачањем кабловских провајдера на чак 70 одсто територије Србије, идеја о додели фреквенција за националне фреквенције
се обесмишљава. Гледани ће бити сви, а најгледанији они који имају јаке садржаје и најквалитетнији програм.

РОБЕРТ ЧОБАН

ПРЕДСЕДНИК КОМПАНИЈЕ „КОЛОР ПРЕС ГРУП“

Борба да се остане у игри

Наша компанија је највећи издавач магазина на простору бивше Југославије. Тренутно имамо 78 магазина, компанија је прошле године обележила 20 година рада. Трудили смо се да она, упркос тешкој економској ситуацији, остане на површини. Почели смо са радом 1992. године, између рата у Хрватској и рата у Босни и Херцеговини, и када почнете у таквим временима и у тешкој економској ситуацији, научите како да опстанете. Економских тешкоћа има као и сви издавачи, али се трудимо да останемо у игри.

ФЛОРИЈАН ФЕЛС

ГЛАВНИ ИЗВРШНИ ДИРЕКТОР ЗА ЦЕНТРАЛНУ ЕВРОПУ “РИНГИЕР АXЕЛ СПРИНГЕР”

Промене нуде нове могућности

Наша бранша се суочава с променама у читалачким навикама и преласком са штампаних на дигиталне медије. Те промене нам пружају изванредне могућности. Блиц.рс је водећи информативни сајт у Србији. Наши производи нуде информације и забаву. У 2013. години компанија Рингиер Аxел Спрингер Медиа и даље ће бити усредсређена на своје јаке основне брендове и водеће дигиталне производе и наставиће да пружа квалитетан садржај својим читаоцима и корисницима.”

ДЕЈАН ЈОЦИЋ ДИРЕКТОР ПРВЕ СРПСКЕ ТЕЛЕВИЗИЈЕ

За кратко време смо освојили публику

Медијска слика Србије, бар када је реч о телевизији, доста се променила у последње три године. Основно мерило утицаја није коме нешто припада, већ колико сте успешни на тржишту. Ако пођемо од оних елемента који су својствени Првој - подизања телевизијских стандарда на висок ниво, великог броја новина у програмским сегментима, како забавним тако и информативно-документарним, аутентичности и квалитета садржаја, онда могу да кажем да је Прва заиста имала утицај у профилисању нове медијске панораме. За кратко време смо освојили публику и успели да подигнемо гледаност брзином која није забележена у Европи. Професионализам и знање су категорије које су свакако моћно оружје у тржишној борби.

ДРАГАН ШОЛАК ПРЕДСЕДНИК УПРАВНОГ ОДБОРА СРПСКЕ КАБЛОВСКЕ МРЕЖЕ

Дигитализација је незаустављив процес

Медијска сцена у Србији је изузетно интересантна и развијена, чак несразмерно економији и привреди наше земље. СББ и група компанија којој припада непрекидно развијају технолошку платформу за дистрибуцију медијских садржаја и тиме доприносе напретку медијске сцене Србије и региона. Дигитализација медија је незаустављиви процес који је већ у пуном замаху. Штампани медији, класичне телевизије, нове кабловске, сателитске и интернет телевизије постају доступне у дигиталном облику преко различитих дистрибутивних метода скоро сваком домаћинству. То је будућност медијске сцене Србије којој компаније из наше групе, а пре свих СББ, желе да дају значајан допринос.

ВЕСЕЛИН СИМОНОВИЋ ГЛАВНИ И ОДГОВОРНИ УРЕДНИК ИНТЕГРИСАНЕ РЕДАКЦИЈЕ „БЛИЦ“, “24 САТА”, БЛИЦ.РС

Не мењамо ставове са променом власти

Скоро ће 15 година како сам главни уредник “Блица” и та чињеница говори нешто и о мени. “Блиц” је за то време имао константну уређивачку политику, што није само моја заслуга већ и свих уредника и новинара наше редакције. Не мењамо
ставове, уреднике и новинаре са променом власти или власника, као што је то случај у већини новина. У предности смо у односу на све остали и због тога што радимо у великој професионалној издавачкој кући - „Рингиер Аxел Спрингер“. Због тога је “Блиц” и најутицајнији дневни лист у Србији, па и ми који радимо у њему имамо мало моћи. Она само повећава одговорност за сваку реч коју напишемо.

МАНОЈЛО - МАЊО ВУКОТИЋ ДИРЕКТОР И ГЛАВНИ И ОДГОВОРНИ УРЕДНИК “ВЕЧЕРЊИХ НОВОСТИ”

 Не требају нам закони, него новинари

 Хвала „Блицу“, чији сам први главни уредник био, што ме у овако позним годинама и при крају каријере – унапређује! Бољи сам ове године него лане за девет места! А ништа боље нисам радио и урадио него претходних. Но, и то је саставни део медијске утакмице. Или је био. Утакмице, практично, више и нема. Издвојили су се водећи „Новости“ и „Блиц“ и после – велика празнина! Лажни таблоиди, партијски послушници, најављивачи хапшења, мрзитељи свега доброг што Србија има или постиже, уредници који годишње по три пута мењају уређивачке политике или листове, „зачетници новог“ - стрмоглавили су српско новинарство! Требаће године да изађемо из ове поломљене шупе. Не требају нам закони, него – новинари. Ако ме не смене и ове године (као свих претходних, како пишете), бићу „још млађи и бољи“, па ћете морати и идуће године да ме „сликате“. И, ако буде избора, „Новости“ ће опет – бити најобјективније. Заслугом мог уиграног, младог и даровитог тима, а нешто мало и мојом селекторском улогом. Хвала на поверењу. И за ову годину.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси