Вести
20. 09. 2012.
Рекламе гласније од програма
Готово код свих телевизија са националном фреквенцијом и са подручја Београда јачина тона током рекламних блокова је већа у односу на остали део програма. Према мерењима Републичке агенције за електронске комуникације – Рател, укупна дозвољена јачина тона у појединим случајевима премашена је и за 30 одсто, речено је Данасу у РРА.
Мерењем су обухваћени програми оба канала националног јавног сервиса, телевизије Авала, Прва, Б92, Пинк, Хепи, али и два београдска емитера Студио Б и Метрополис. Рател је емитерима наложио да у најкраћем року отклоне уочене неправилности.
„РРА је поводом већег броја представки грађана у вези са неадекватном јачином тона у пријему ТВ сигнала, послала захтев Рателу за мерење јачине тона код емитера. Грађани су се жалили да је посебно јак тон за време трајања рекламних блокова“, истичу у РРА.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.