Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  РЕМ: Највише времена у кампањи медији дали аналитичарима
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

11. 06. 2020.

Извор: Бета

РЕМ: Највише времена у кампањи медији дали аналитичарима

Регулаторно тело за електронске медије (РЕМ) објавило је нови Извештај о надзору пружалаца медијских услуга током предизборне кампање у периоду од 30. маја до 5. јуна 2020. године у којем је наведено да су збирно код свих праћених електронских медија аналитичари и остали учесници изборног процеса попут РИК-а, РЕМ-а, посматрача заузели скоро 40 одсто времена, док је од учесника на самим изборима листа "Александар Вучић - За нашу децу" била најзаступљненија, са 11,4 одсто.

На странке које бојкотују изборе потрошено је скоро осам одсто времена, док је Уједињена демократска Србија, према истраживању РЕМ-а, била заступљена у 6,3 одсто укупног времена предизборног програма.

Следе СПС и Радикали са више од четири одсто, па Метла и Заветници са више од три одсто, док су сви остали актери избора у укупном времену били заступљени са мање од три одсто времена.

Када је реч о Првом програму РТС, РЕМ налази да је у укупном времену посвећеном предизборној кампањи доста времена потрошено на пратеће учеснике кампање (РИК, РЕМ...) скоро 11 одсто, док је од странака учесника избора РТС највише времена, више од 50 минута, посветио Заветницима, а десет минута мање Српској радикалној странци.

Следи Савез војводјанских Мађара, па Спас Александра Шапића и листа Само право Муамера Зукорлића.

Убедљиво најмање времена, тек по три, односно четири минута РТС је издвојио за Суверенисте Саше Радуловића, Покрет Слободних грађана Сергеја Трифуновића, или СДА Санџака Сулејмана Угљанина, објавио је РЕМ.

У програму Телевизије Пинк, према мониторингу РЕМ-а, више од 50 одсто предизборног програма потрошено је на аналитичаре и остале учеснике кампање, док је најзаступљенија политичка листа под именом Александра Вучића са 14,2 одсто. Скоро седам одсто времена Пинк је дао СПС-у, нешто мање од пет одсто Уједињеној демокртској Србији, а мање од четири одсто листи Милана Стаматовића Здраво да победи.

На телевизији Хепи Александар Вучић промовисан је око 20 одсто времена, УДС са 18, а аналитичари око 17 одсто времена. Од осталих актера највише времена добила је Метла скоро 13 одсто, а нешто више од шест одсто Стаматовић и Шапић. Сви остали актери на Хепију су се појављивали занемарљиво мало.

На Телевизији Прва налази су слични, Вучићу 24,55 одсто времена, а први следећи је Сергеј Трифуновић са скоро 10 одсто времена. Нешто више од шест одсто Прва је потрошила не Заветнике, социјалисте и Муамера Зукорлића.

РЕМ је пратио програм и две кабловске телевизије и саопштио да је на Н1 убедљиво највише предизборног времена потрошила на аналитичаре скоро 35 одсто, а на остале учеснике око 20 одсто.

Од учесника избора, Н1 највише времена посветио је Савезу за Србију - 10,23 одсто, ПСГ - у 7,3 одсто, а СПС - у око седам одсто, док је листа Александра Вучића заступљена у 5,6 одсто времена.

На телевизији Нова С више од две трећине времена посвећено је аналитичарима и осталим учесницима избора, а од листа највише је посвећено Сергеју Трифуновићу и Савезу за Србију, док су остали учесници били заступљени са мање од три одсто времена, саопштио је РЕМ.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси