Медијски конкурси - пројектно суфинансирање
14. 03. 2019.
Од почетка године 55 одсто мање новца за медијске пројекте него пре годину дана
Од почетка 2019. године до данас расписана су 44 медијска конкурса, док су у истом периоду лане локалне самоуправе, Покрајински секретаријат и Министарство културе и информисања (МКИ) објавили 74 конкурса. Ове године општине и градови издвојили су око 440 милиона динара за суфинансирање медијских садржаја, а пре годину дана у истом периоду медији су добили око милијарду динара.
За разлику од претходне године када су МКИ и Покрајински секретаријат за културу, јавно информисање и односе са верским заједницама у фебруару расписали конкурсе за суфинансирање медијских пројеката вредне 324 милиона динара, ове године их нису објавили са објашњењем да се чека нови Правилник о пројектном суфинансирању.
Крајем децембра 2018. године државни секретар за информисање Александар Гајовић рекао је УНС-у да очекује усвајање Правилника до краја године, након чега је требало да буду расписани конкурси МКИ за који је, према буџету Републике Србије издвојено око 292 милиона динара, а Покрајинског секретаријата у износу од око 60 милиона динара.
Најмање конкурса од почетка године до данас расписано је у Војводини, свега пет, док је прошле године у овом периоду 26 војвођанских општина и градова објавило јавне позиве за суфинансирање пројеката.
Највише новца за медијске пројекте издвојио је град Ниш – 79 милиона динара, што је 25 милиона више у односу на прошлогодишњи износ. Осим Ниша, још 13 општина је увећало износ намењен финансирању медијских садржаја. Тако су, на пример, Врњачка Бања и Ћуприја за пројектно суфинансирање издвојиле из буџета по три милиона динара више.
Са друге стране, девет општина је умањило износе намењене локалним медијима. Сремска Митровица и Трстеник ће, на пример, медијске пројекте суфинансирати са по три милиона динара мање. Износ намењен суфинансирању пројеката у области јавног информисања остао је исти у 11 општина и градова.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.