УНС вести
24. 03. 2020.
РЕМ одложио плаћање накнада емитерима; владајућа странка најзаступљенија на Пинку, а најмање на Н1
Савет Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ) донео је одлуку да се пружаоцима медијских услуга (ПМУ) од марта до маја ове године одложи плаћање месечних накнада, због ванредног стања изазваног вирусом корона, уз услов да поднесу захтев, сазнаје Удружење новинара Србије. Усвојен је и други Извештај о надзору ПМУ током изборне кампање.
Савет РЕМ-а је приликом доношење одлуке о одлагању плаћања месечних накнада емитерима узео у обзир да се са проглашењем ванредног стања приватне компаније, али и пружаоци медијске услуге суочавају са „проблемима профитабилног пословања и опстанка на тржишту, као и намирења обавеза која имају, између осталог, и према Регулатору“.
Осим ове одлуке Регулатор је усвојио и Извештај о надзору ПМУ током предизборне кампање на телевизијама са националном фреквенцијом (други пресек), за период од 4. до 15. марта ове године, стоји на сајту РЕМ-а.
На Првом програму Радио-телевизије Србије (РТС1) аналитичари и остали учесници кампање били су најзаступљенији, са 71,7 одсто учешћа у предизборном програму.
Следи листа "Александар Вучић - За нашу децу" која је са 13,49 одсто била најзаступљенија у програму РТС-а, док су странке које бојкотују изборе и чије листе нису проглашене од стране РИК-а до 15. марта биле заступљене 5,38 одсто на Јавном сервису.
У програму телевизије Пинк највише времена имала је листа "Александар Вучић - За нашу децу", 58 одсто, затим аналитичари и остали учесници кампање - 38,13 одсто и странке које бојкотују изборе и чије листе нису проглашене - 1,77 одсто.
У предизборном програму телевизије Хепи у највећем проценту је била заступљена листа "Александар Вучић - За нашу децу" са око 37,61 одсто, аналитичари са 15 одсто, а странке које бојкотују изборе са 14 одсто.
На телевизији Б92 највећи удео у предизборном програму, 79 одсто, имали су аналитичари и остали учесници програма, а листа "Александар Вучић - За нашу децу" била је заступљена са око десет одсто.
На телевизији Прва у највећем проценту, око 41 одсто, била је заступљена листа "Александар Вучић - За нашу децу", а следе аналитичари који су имали 36,72 одсто времена у програму те телевизије. Странке које бојкотују изборе и чије листе нису проглашене биле су у програму са 10,5 одсто предизборног програма.
Извештајем је обухваћен и предизборни програм кабловске телевизије Н1. У предизборном програму те телевизије у највећем проценту, око 50 одсто, чинили су аналитичари и други учесници кампaње.
На Н1 су у програму странке које бојкотују изборе и чије листе нису проглашене имале 36,32 одсто времена, међу којима је странка Савез за Србију, са око 27 одсто, била најзаступљенија у програму. Листа "Александар Вучић - За нашу децу" на тој телевизији учествовала је са око 4,9 одсто у предизборном програму.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.