Насловна  |  Деск  |  УНС вести  |  РЕМ провладиним медијима доделио регионалне телевизијске фреквенције
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

УНС вести

20. 03. 2019.

Аутор: Ј. Пешић Извор: УНС

РЕМ провладиним медијима доделио регионалне телевизијске фреквенције

Савет Регулаторног тела за електронске медије (РЕМ) након скоро годину дана доделио је десет регионалних телевизијских фреквенција и осам дозвола за медијске услуге радија.

РЕМ је 26. априла прошле године расписао конкурс за доделу једне националне, десет регионалних фреквенција за телевизијско емитовање и осам дозвола за медијске услуге радија. Савет РЕМ-а након више од тридесет седница доделио је све дозволе, осим националне фреквенције за телевизију.

Десет телевизијских дозвола за регионално емитовање по различитим зонама покривености добили су „СОС канал плус“ д.о.о. из Београда, РТВ Панчево д.о.о. из Панчева, „Врањскa плус“ д.о.о. из Врања, Kopernikus Cable Network д.о.о. из Ниша, Новосадска ТВ д.о.о. из Новог Сада, „Зона Плус“ д.о.о. из Ниша, РТВ Шумадија д.о.о. из Аранђеловца и Удружење за информисање „Ром прес“ из Ниша.

Привредно друштво “Kopernikus Cable Network” добило је три регионалне телевизијске дозволе за покривеност зоне Бесна Кобила, Тупижница Дели Јован и Цер-Маљен.

Сувласник фирме “Kopernikus Cable Network” д.о.о. из Ниша, која поседује више кабловских телевизијских канала је повереник СНС-а за Ниш Звездан Миловановић. Иначе, Звездан је брат нишког бизнисмена Срђана Миловановића који је у децембру прошле године купио од Антена групе националне телевизије Прва ТВ и О2.

Подсетимо, “Kopernikus Cable Network” конкурисао је и за националну фреквенцију.

Телевизије Радоице Милосављевића добиле две фреквенције

Медијској кући РТВ Панчево непосредно након што је добила регионалну телевизијску дозволу за покривеност у зони Црвени Чот, Савет РЕМ-а изрекао је две мере упозорења због вређања новинара портала Панчево Си Ти (pancevo.city) Ненада Живковића и председнице Вишег суда у Панчеву Станке Симоновић.

Подсетимо, медијска кућа РТВ Панчево приватизована је 2015. године када ју је купио крушевачки бизнисмен Радоица Милосављевић. Он је пре три године купио осам телевизија за 280 хиљада евра.

Предузеће „Сос канал плус“, власника Радоице Милосављевића, добило је регионалну дозволу за телевизијско емитовање са Авале.

Иначе, Милосављевић је на почетку прошле године основао ово предузеће у тренутку када је власник СОС канала Драгиша Ковачевић најавио да ће да прода ову телевизију.

Две фреквенције телевизијима блиским Братиславу Гашићу

Привредно друштво „Врањска плус“ д.о.о. из Врања, власник истоимене телевизије, добило је фреквенцију за емитовање у зони Бесна Кобила. Ова телевизија основана је 2016. године, а тадашња власница била је председница Савета за информисања врањског СНС-а Мирјана Додић. Уместо Додић, прошле године локални функционер СНС-а у Врањској Бањи Марјан Стошић постао је нови власник. Иначе, седиште ове телевизије је у згради градске Општине Врање (Оца Јустина Поповића 3/3). Медији су писали да је ова телевизија повезана са фирмама Братислава Гашића.

Предузећу „Зона Плус“ д.о.о. Ниш, издавачу нишке телевизије ТВ Зона Плус, Савет РЕМ-а доделио је регионалну фреквенцију у зони Јастербац.

Ова телевизија у власништву је сина Братислава Гашића Владана.

Новосадскa ТВ д.о.о. из Новог Сада добила је регионалну телевизијску дозволу у зони Црвени Чот Суботица-Сомбор. Иначе, Новосадска ТВ власница је истоимене телевизије коју је 2015. године приватизовало предузеће „Србија данас“. Предузеће „Србија данас“ издавач је портала www.srbijadanas.com. Овај портал познат је по вишеструком кршењу новинарског кодекса, а који, упркос томе добија новац на локалним конкурсима за суфинансирање медијских пројеката.

Подсетимо, Новосадска ТВ у септембру прошле године купила је уделе у „Дневнику Војводини прес“, издавачу новосадског листа „Дневника“.

Медијској кући Радио-телевизија Шумадија д.о.о. из Аранђеловца Савет РЕМ-а доделио је регионалну телевизијску фреквенцију у зони Рудник-Црни врх. Подсетимо, ова медијска кућа добила је највише новца на конкурсу за суфинансирање медијских пројеката у Општини Аранђеловац, иако јој је рачун тада био блокиран, о чему је УНС писао.

Регионалну телевизијску фреквенцију добило је и Удружење за информисање путем електронских и принтаних медија „Ром прес” из Ниша.

Фреквенције за медијске услуге радија добили су Радио Galaxy 2018 (у зони Лазаревац), Радио 9 (зона-Кнић), Круна (зона-Гуча), Радио Бубоња (у зони Љиг), Завичајно удружење Футог (зона-Футог), Фондација „Панонија“ (зона-Суботица), Миле Влаисављевић ПР занатска радња Столар дрводеља (зона-Рековац) и Милена Вучетић ПР Агенција за бежичне телекомуникације „Pundosat“ (зона-Ариље).

Коментари (1)

Остави коментар
сре

20.03.

2019.

Beograđanin [нерегистровани] у 19:54

Uns je pristrasan

Zašto obmanjujete javnost? Niko se drugi i nije javio za ove frekvencije. Da je neko konkurisao mozda bi i dobio.... kopernikus je jedina steta sto je dobio, jer je televizija koja nema nikakav kvalitet. Treba realno i nepristrasno da izveštavate.

Одговори

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси