Насловна  |  Актуелно  |  УНС вести  |  На телевизијама током кампање Вучић 170, а СНС 68 сати
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

УНС вести

05. 11. 2020.

Аутор: В. Д. Извор: УНС

На телевизијама током кампање Вучић 170, а СНС 68 сати

Током предизборне кампање у програмима су најзаступљенији били функционери, а не изборне листе, показује извештај Службе за надзор и анализу РЕМ-а.

Емитери, њих 12 који су били у фокусу овог регулаторног тела, посветили су 367 сати и 27 минута свог програма функционерима, док су на изборне листе утрошили 344 сата и 24 минута. Са 170 сати најзаступљенији је био председник Србије Александар Вучић, док је изборној листи СНС-а посвећено 68 сати 9 минута програма. Иза њега је премијерка Ана Брнабић са 33 сата и 45 минута учешћа на свим програмима.

Најуравнотеженији предизборни програм имала је Радио-телевизија Србије – листи Српске напредне странке припало је око осам одсто укупног предизборног програма, док су се листе Социјалистичке партије Србије, Српске радикалне странке, Уједињене демократске Србије и Метла 2020 појављивали по шест сати. Слична је ситуација и на Радио-телевизији Војводини.

За предизборни програм телевизија Пинк издвојила је 50 сати и 45 минута, а највише је пред камерама била листа „Александар Вучић – за нашу децу” – 9 сати и 10 минута. Толико времена заједно су на овој телевизији биле присутне листе Социјалистичке партије Србије, Српске радикалне странке, Метла 2020, Уједињена демократска Србија. Од функционера пред камерама ТВ Пинк убедљиво највише се појављивао председник Србије Александар Вучић – у 47 одсто прилога.

И код других комерцијалних телевизија, Хепи ТВ, Б92, ТВ Прва, бројке показују да је највише простора дато листи СНС-а. На телевизијама са националном покривеношћу углавном су објављиване позитивне информације о представницима владајуће коалиције, а негативне махом о политичкој опцији која се залагала за бојкот избора.

Насупрот њима, кабловска телевизија Н1 имала је позитиван однос према Савезу за Србију, а негативан према представницима власти. На овој  телевизији, на којој је емитовано 114 сати предизборног програма, опозиционом блоку окупљеном око Савеза за Србију, који није учествовао на изборима, посвећено је 36 сати укупног предизборног времена, а скоро 12 сати листи „Александар Вучић – за нашу децу”. Најзаступљенији на овој телевизији били су аналитичари - чак 77 сати.

И телевизија Нова С, коју је РЕМ уз Н1 први пут ове године пратио, половину од 73 сата предизборног времена уступила је аналитичарима. А 11 сати и 35 минута уступљено је странкама које су бојкотовале изборе. Када је реч о учесницима избора најзаступљенија је била листа „Сергеј Трифуновић – покрет слободних грађана” – 3 сата и 22 минута, док је листа „Александар Вучић – за нашу децу” на овој телевизији била присутна 50 минута.

Специјализоване предизборне емисије, у којима се представљају све изборне листе и кандидати, осим у програмима јавних медијских сервиса, приказиване су још само на телевизијама Н1 и Пинк које, иначе, немају законску обавезу представљања учесника избора на овај начин.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси