Насловна  |  Актуелно  |  Приватизација медија од 2014. године  |  Потписан купопродајни уговор за Студио Б
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Приватизација медија од 2014. године

07. 10. 2015.

Извор: www.rts.rs, Бета

Потписан купопродајни уговор за Студио Б

Агенција за приватизацију Србије је са маркетиншком агенцијом "Максим медија" потписала уговор о продаји београдског јавног радиодифузног предузећа Студио Б.

Уговор су потписали директор Агеције за приватизацију Љубомир Шубара и сувласик "Максим медије" Љубица Крџић, која је рекла да су "основни планови новог власника да Студио Б остане сервис грађана Београда, оно што је био и до сада", наводи Бета.

"Желимо да то буде информативна кућа и мислимо да у том смеру и иде. Неће бити драстичних промена у смислу култних емисија које су и обележиле Студио Б, оне ће у сваком случају остати", истакла је она.

Крџићева је оценила да је Студију Б потребна модернизација технике "која је у веома лошем стању" и најавила да ће први корак новог власника бити да унапреди технику, како би програм могао да се добро гледа.

Подсетила је да је купопродајним уговором и предвиђено да нови власник у року од годину дана у мореднизацију Студија Б уложи два пута по 175.000 евра.

На питање да ли ће смањивати број запослених, Крџићева је рекла да је "Максим медија" уговором обевезна да две године из технолошких организационих и економских разлога не смањује број запослених.

"Да ли ћемо из неких других разлога предвиђених законом смањивати број запослених то ћемо да видимо у односу са самим запосленима, ко је за шта заинтересован", рекла је Љубица Крџић, која је са супругом Милошем власник београдске маркетиншке агенције "Максим медија".

Она је још додала да "Максим медија", према купоподајном уговору, треба да новац за Студио Б уплати у року од осам дана.

Студио Б је продат је за 530.000 евра београдској маркетиншкој агенцији "Максим медија" у чијем саставу ради више радио станица, међу којима су Хит ФМ с националном фреквенцијом, градски Јат, као и ТДИ и Каролина.

Та фирма се и једина јавила на јавни позив за приватизацију Студија Б.

Директор Агенције за приватизацију Љубомир Шубара је истакао да је процес приватизације Студија Б обављен потпуно транспарентно.

"То је још један корак у изласку државе из медија", додао је Шубара.

Купопродајну оговори су до сада, поред Студија Б, потписани за девет медија.Агенција је објавила 50 јавних позива за продају медија који су у власништву Републике и локалних самоуправа, а рок за завршетак је 31. октобар.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси