Nagrade
28. 06. 2012.
Konkurs za najbolji medijski prilog „Zato što volim Dunav“
Povodom devete godine proslave Dana Dunava u Srbiji, Coca-Cola Hellenic Srbija, kompanija Coca-Cola i Republička direkcija za vode Ministarstva poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede raspisali su drugi po redu konkurs za najbolji objavljeni novinski članak, radio i TV prilog ili veb objavu na temu Dunava i aktivnosti koje su usmerene ka promociji vode i očuvanju dunavskog ekosistema koji su objavljeni u medijima čija se sedišta nalaze na teritoriji Republike Srbije.
Konkurs će biti otvoren od 29. juna do 1. septembra 2012. godine.
Predstavnici medija koji žele da učestvuju u konkursu treba da pošalju svoje radove na CD ili DVD formatu Udruženju novinara Srbije (UNS), Resavska 28/I, 11 000 Beograd ili na press@uns.org.rs.
Svaka prijava, pored rada koji se prijavljuje, treba da sadrži ime i prezime novinara, medijsku kuću za koju radi i datum objavljivanja priloženog rada.
Ime dobitnika nagrada u okviru konkursa “Zato što volim Dunav”, kao i pobednički radovi, biće postavljani na sajtovima www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs i www.minpolj.gov.rs, sredinom septembra 2012.godine.
Članovi žirija će članke i priloge ocenjivati na osnovu sledećih kriterijuma:
• Promocija vode, očuvanje i zaštita reka
• Opremljenost članaka i priloga fotografijama i snimcima
• Reportaža o Dunavu koja se izdvaja po svom sadržaju
• Kampanja Dan Dunava 2012 – predstavljanje pojedinačnih aktivnosti, učesnika u realizaciji i organizatora kampanje u Srbiji
Nagrade:
- Prva nagrada: Obilazak sedišta ICPDR-a (International Commission for the protection of the Danube river) u Beču za autora i drugog člana ekipe (fotografa i/ili snimatelja).
- Druga nagrada: Vikend izlet u Srbiji za pet članova redakcije u kojoj radi nagrađeni novinar/autor članka ili priloga.
- Treća nagrada: zaliha proizvoda iz Coca-Cola proizvodnog portfolia od po 300L za autora članka ili priloga i drugog člana ekipe (fotografa/snimatelj/voditelja).
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.