Naslovna  |  Konkursi  |  Nagrade  |  Konkurs za najbolji medijski prilog „Zato što volim Dunav“
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Nagrade

28. 06. 2012.

Konkurs za najbolji medijski prilog „Zato što volim Dunav“

Povodom devete godine proslave Dana Dunava u Srbiji, Coca-Cola Hellenic Srbija, kompanija Coca-Cola i Republička direkcija za vode Ministarstva poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede raspisali su drugi po redu konkurs za najbolji objavljeni novinski članak, radio i TV prilog ili veb objavu na temu Dunava i aktivnosti koje su usmerene ka promociji vode i očuvanju dunavskog ekosistema koji su objavljeni u medijima čija se sedišta nalaze na teritoriji Republike Srbije.

Konkurs će biti otvoren od 29. juna do 1. septembra 2012. godine.

Predstavnici medija koji žele da učestvuju u konkursu treba da pošalju svoje radove na CD ili DVD formatu Udruženju novinara Srbije (UNS), Resavska 28/I, 11 000 Beograd ili na press@uns.org.rs.

Svaka prijava, pored rada koji se prijavljuje, treba da sadrži ime i prezime novinara, medijsku kuću za koju radi i datum objavljivanja priloženog rada.

Ime dobitnika nagrada u okviru konkursa “Zato što volim Dunav”, kao i pobednički radovi, biće postavljani na sajtovima www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs i www.minpolj.gov.rs, sredinom septembra 2012.godine.

Članovi žirija će članke i priloge ocenjivati na osnovu sledećih kriterijuma:

• Promocija vode, očuvanje i zaštita reka
• Opremljenost članaka i priloga fotografijama i snimcima
• Reportaža o Dunavu koja se izdvaja po svom sadržaju
• Kampanja Dan Dunava 2012 – predstavljanje pojedinačnih aktivnosti, učesnika u realizaciji i organizatora kampanje u Srbiji

Nagrade:

- Prva nagrada: Obilazak sedišta ICPDR-a (International Commission for the protection of the Danube river) u Beču za autora i drugog člana ekipe (fotografa i/ili snimatelja).
- Druga nagrada: Vikend izlet u Srbiji za pet članova redakcije u kojoj radi nagrađeni novinar/autor članka ili priloga.
- Treća nagrada: zaliha proizvoda iz Coca-Cola proizvodnog portfolia od po 300L za autora članka ili priloga i drugog člana ekipe (fotografa/snimatelj/voditelja).

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi