Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Vučić tvrdi da su mediji pod kontrolom opozicije, a ne vlasti
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

11. 06. 2018.

Izvor: Insajder

Vučić tvrdi da su mediji pod kontrolom opozicije, a ne vlasti

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić kaže da je "dokaz" cezure u Srbiji taj što nijedna televizija sa nacionalnom frekvencijom nije objavila stav SNS povodom informacije da je najveći kablovski operater kupio najveću marketinšku agenciju, što prema njegovoj oceni znači da su svi mediji pod kontrolom jednog od lidera opozicije - Dragana Đilasa.

Marketinška agencija „Direct media“ bila je u vlasništvu Dragana Đilasa do 2014. godine kada je ova kompanija saopštila da je njegov udeo kupio biznismen iz Bugarske Krasimir Guergov, koji je u medijskom biznisu još od početka devedesetih.

U međuvremenu, pre nekoliko dana saopšteno je da je United media, koja je deo United grupe, a koja je većinski vlasnik SBB-a, kupila kompaniju „Direct media“ od bugarskog biznismena. Iako Đilas nije vlasnik kompanije „Direct media“ već četiri godine, Vučić kaže da je sve to dokaz da Đilas i Dragan Šolak, koji na čelu „United grupe“, preuzimaju sve medije u Srbiji.

„Važno je da se o Šolaku i Đilasu ne govori ništa. Ta dva imena ne smeju da se izgovore u Srbiji. To ste videli. Građani Srbije u danu kada je Đilas prodao svoju agenciju, koju je lagao da je prodao nekom Bugarinu, pa to prikrio preko osam kompanija, a onda zvanično prodao Šolaku odnosno KKR-u, koji drži i N1, i glavni kablovski sistem u zemlji i sve drugo, važno je da na taj dan kada smo izašli sa zvaničnim izjavama i zvaničnim saopštenjem niko sem vas nije smeo da objavi. To se zove prava i istinska cenzura“, rekao je Vučić.

On tvrdi da može bez cenzure da govori samo u dve dnevne novine i na jednoj televiziji

Podsetimo, saopštenje o kupovini kompanije „Direct media“ objavljeno je upravo na TV N1 pre pet dana, u kojem je navedeno da je „United Media“ predala Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji „Direct media“ na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje kompaniji „Direct media“ kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.

„Direct media je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu“, rekla je Aleksandra Subotić, direktorka kompanije „United media“.

„United media“ koja u svom sastavu poseduje i Televiziju N1, deo je regionalne „United group“ koja je u većinskom vlasništvu investicione kompanije KKR. Deo „United group“ koja posluje u šest zemalja bivše Jugoslavije je i kompanija SBB.

 

Komentari (1)

ostavi komentar
pon

11.06.

2018.

anonymous [neregistrovani] u 17:10

sve se ponavlja

Isto tako je bilo u vreme Miloševića, svi mediji su ga slobodno pljuvali, i to za budžetske pare, i nikom ništa.

Odgovori

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi