Novinarsko ćoše
21. 04. 2019.
Osnovano samoregulatorno telo za oglašavanje
Prvi put u Srbiji prošle nedelje osnovano je samoregulatorno telo u oblasti oglašavanja.
Kako je UNS-u rekla izvršna direktorka Nacionalne asocijacija za etičke standarde u oglašavanju (NAESO) Jelena Ivanović ovo telo pomagaće potrošačima, medijima, oglašivačima i agencijama.
NAESO će, prema rečima Ivanović, pružati stručne savete i tumačenja u vezi sa primenom Kodeksa marketinških komunikacija, proveravati pritužbe na račun oglasnih poruka i kampanja i organizovati edukativne programe namenjene profesionalcima.
„Kodeks se odnosi na sve vrste medija, što znači da će NAESO svojim radom doprineti i razvoju i uređenju medijske industrije“, navodi Ivanović.
Ona kaže da je NAESO nezavisno, nevladino i neprofitno udruženje, a njegovim osnivanjem Srbija se našla na listi više od 20 zemalja koje imaju svoja nacionalna samoregulatorna tela u oblasti oglašavanja.
Članovi NAESO su punopravni - svako pravno lice koje se bavi marketinškom komunikacijom (agencije, oglašivači, izdavači...) i pridruženi - udruženja i druge neprofitne organizacije.
„Potpisivanje pisma o nameri je prvi korak u procesu učlanjenja, a skupština održana 11. aprila okupila je predstavnike kompanija i udruženja uključenih u kreiranje samoregulatornog mehanizma u Srbiji“, rekla je za UNS Ivanović.
Ove godine planirano je formiranje organa NAESO i pravilnika o radu, organizovanje edukativnih treninga o samoregulaciji, kao i njihovo prijavljivanje za članstvo u Evropskoj alijansi za standarde u oglašavanju (EASA), navodi ona.
Komentari (1)
ostavi komentar21.04.
2019.
Ah
"Nezavisno, nevladino i neprofitno". Dobar vic!
Odgovori