Novinarsko ćoše
14. 10. 2014.
Popunite anketu Medijske koalicije o medijskoj pismenosti
Medijska koalicija koju čine Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Udruženje novinara Srbije (UNS), Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM), Nezavisno društvo novinara Vojvodine (NDNV) i Lokal pres u saradnji sa Biroom za društvena istraživanja (BIRODI) sprovodi drugu fazu istraživanja o stepenu medijske pismenosti u Srbiji u periodu od 14. do 30. oktobra 2014. godine.
Istraživanje se sprovodi u dve faze, pre i posle kampanje za medijsku pismenost koju je realizovala Medijska koalicija. Nivo medijske pismenosti i razumevanja medijskog sadržaja, kao i kako medijske poruke utiču na njihove životne odluke, meriće se kod mladih od 16-20 godina (učenika srednjih škola), profesora građanskog obrazovanja, novinara i studenata novinarstva.
Dobijene informacije o načinu ponašanja i iskustvima ispitanika će dati ideju o prioitetima kada je u pitanju model obrazovanja o medijskoj pismenosti za različite ciljne grupe, kako bi radionice i događaji predviđeni medijskom kampanjom bili najbolje prilagođeni njihovim interesovanjima i nivou medijske pismenosti.
Ovo predstavlja drugu fazu istraživanja koja bi trebalo da nam pokaže kakav je efekat postigla medijska kampanja, odnosno koliko je bila uspešna.
Ovim putem pozivamo sve kolege da nam se pridruže i popune anketu kako bismo istraživanje sproveli što uspešnije i dali zajednički doprinos širenju medijske pismenosti u Srbiji. Anketu možete pristupiti na ovom linku: http://www.tvojstav.com/input/3ATStuQaHZepsmJBd299
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.