Naslovna  |  Beležnica  |  Novinarsko ćoše  |  Poziv na radionicu: Novinarstvo i društveni mediji – Prilika, a ne prepreka
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Novinarsko ćoše

07. 10. 2014.

Poziv na radionicu: Novinarstvo i društveni mediji – Prilika, a ne prepreka

Medijska koalicija poziva novinare beogradskih redakcija na jednodnevnu radionicu o medijskoj pismenosti „Novinarstvo i društveni mediji – Prilika, a ne prepreka“ koja će biti održana u subotu, 18. oktobra u Pres centru UNS-a (Knez Mihailova 6/III) sa početkom u 9.30h.

Predavač na radionici je novinar Vojislav Stevanović.

Teme koje će se obrađivati na radionici putem teorijskog izlaganja, diskusija i vežbi su:

• Onlajn prisutnost i medijska pismenost
• SEO
• Društvene mreže kao izvori podataka i kanali promocije
• Novinari i društvene mreže

Na radionici ćete imati prilike da saznate više o tome kako da koristite brojne onlajn altke u svom radu (Twitter, Facebook, Storify, 24liveBlog, YouTube i druge), zatim, koji su najbolji alati za praćenje društvenih mreža, kako da prepoznate pouzdan izvor na DM, kako se stiče reputacija na DM, da diskutujete o tome da li je novinar “običan” korisnik na DM…

Ciljna grupa: Novinari beogradskih redakcija

Kada: subota, 18. oktobar 2014. godine sa početkom u 9:30h

Gde: prostorije Pres centra UNS-a, ulica Knez Mihailova 6/III, Beograd

Kontakt: Koordinatorka projekta u ime UNS-a Kristina Kovač, kristina.kovac@uns.rs, 061 633 87 89.

Organizator: Medijska koalicija koju čine Udruženje novinara Srbije (UNS), Nezavisno udruženje novinara Srbije (NUNS), Nezavisno društvo novinara Vojvodine, Asocijacija lokalnih nezavisnih medija (Lokal Pres) i Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM).

Medijska koalicija je avgustu 2013. godine, pokrenula projekat Kampanja za medijsku pismenost. Podržana od Misije USAID u Republici Srbiji, Kampanja je fokusirana pre svega na mlade, sa ciljem da podigne nivo njihovog kritičkog razumevanja medijskih sadržaja. Osim mladih, Kampanja će uključiti i novinare i profesore koji koriste medije kao oruđe i resurse.

Dugoročno, cilj projekta je promovisanje kvalitetnog i odgovornog novinarstva kroz širenje svesti pre svega mladih konzumenata medijskih sadržaja o neophodnosti kritičkog pristupa informacijama koje dobijaju preko tradicionalnih i novih medija.

Više o samom projektu možete saznati na stranicama portala www.medijskapismenost.net.

Ovaj projekat dobio podršku Ministarstva kulture i javnog informisanja i Ministarstva prosvete, ali i mnogih drugih institucija i organizacija.

Svi polaznici će dobiti potvrdu o učešću na radionici.

Prijavu za radionicu neophodno je poslati na mejl kristina.kovac@uns.rs, najkasnije do utorka, 14. oktobra 2014. godine  u 12 sati.



Agenda radionice i prijavni formular nalaze se u prilogu.

 

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi