Naslovna  |  Beležnica  |  Novinarsko ćoše  |  Predstavljeni rezultati istraživanja “Mladi i novi mediji u Srbiji”
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Novinarsko ćoše

07. 12. 2012.

Predstavljeni rezultati istraživanja “Mladi i novi mediji u Srbiji”

Rezultati istraživanja “Mladi i novi mediji u Srbiji” za 2012. godinu predstavljeni su danas u Medija centru.

 

 Poseban deo istraživanja bio je posvećen navikama i načinima na koje mladi koriste nove medije - internet, mobilne tehnologije i društvene mreže, a naročito Fejsbuk i Tviter.

Rezultate su predstavili Jasna Milošević i Predrag Kurčubić iz agencije Ipsos Strategic Marketing koja je sprovela istraživanje uz podršku IREX-a i USAID-a, kao i Instituta za održive zajednice (ISC), Fondacije za otvoreno društvo i organizacije Media House

Prezentacija sa rezultatima nalazi se u prilogu.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi