Награде
06. 12. 2018.
Конкурс за новинарске радове о деци
Фондација за отворено друштво, Србија и ЦИП – Центар за интерактивну педагогију позивају новинаре који су заинтересовани за теме из области раног развоја и учења, права детета, социјалне и образовне инклузије да учествују у активностима пројекта "ЗАЈЕДНО ЗА ДЕЦУ."
У оквиру пројекта Заједно за децу отварамо Конкурс за новинаре традиционалних и онлајн медија за креирање медијских садржаја на теме раног развоја и учења, права детета, социјалне и образовне инклузије.
Овим Конкурсом желимо да подстакнемо новинаре да креирају аналитичке чланке и друге медијске прилоге на теме из области раног развоја и учења, права детета, социјалне и образовне инклузије, као и да заједничким напорима допринесемо квалитетнијем информисању и едукацији шире јавности о:
- Значају раног развоја и учења и укључивања деце у предшколско васпитање и образовање
- Правима детета у пракси
- Концепту инклузивног приступа образовању
- Значају развоја инклузивног друштва и добитима за дете, породицу и заједницу
- Изазовима са којима се сусрећу деца и породице из осетљивих група
- Важности партиципације родитеља у образовању и сарадње породица и вртића
Напомињемо да су ово само потенцијалне теме и да листа није коначна. Новинари могу и сами да предложе теме које сматрају од важности, а у складу са овим Конкурсом.
У оквиру Конкурса подржаћемо минимум 10 медијских прилога (чланци, ТВ и радио емисије). Укупан износ средстава за СВЕ медијске прилоге који ће бити подржани је 539,000.00 РСД.
Примерима добре инклузивне праксе у вртићима и школама, сарадње родитеља и сл.
ВАЖНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ:
Сви предлози медијских садржаја морају да буду у складу са Правима детета, као и да поштују принципе Кодекса новинара Србије
Приликом одлучивања о додели средстава предност ће добити новинари који су заједно са Пријавним формуларом доставили и Потврду медија да ће медијски садржај бити објављен.
Све детаљније информације и пропозиције можете пронаћи на линку за информацијама о конкурусу и пријавном формулару
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.