Награде
28. 06. 2012.
Конкурс за најбољи медијски прилог „Зато што волим Дунав“
Поводом девете године прославе Дана Дунава у Србији, Coca-Cola Hellenic Србија, компанија Coca-Cola и Републичка дирекција за воде Министарства пољопривреде, трговине, шумарства и водопривреде расписали су други по реду конкурс за најбољи објављени новински чланак, радио и ТВ прилог или веб објаву на тему Дунава и активности које су усмерене ка промоцији воде и очувању дунавског екосистема који су објављени у медијима чија се седишта налазе на територији Републике Србије.
Конкурс ће бити отворен од 29. јуна до 1. септембра 2012. године.
Представници медија који желе да учествују у конкурсу треба да пошаљу своје радове на CD или DVD формату Удружењу новинара Србије (УНС), Ресавска 28/I, 11 000 Београд или на press@uns.org.rs.
Свака пријава, поред рада који се пријављује, треба да садржи име и презиме новинара, медијску кућу за коју ради и датум објављивања приложеног рада.
Име добитника награда у оквиру конкурса “Зато што волим Дунав”, као и победнички радови, биће постављани на сајтовима www.sacuvajmodunav.rs, www.coca-colahellenic.rs и www.minpolj.gov.rs, средином септембра 2012.године.
Чланови жирија ће чланке и прилоге оцењивати на основу следећих критеријума:
• Промоција воде, очување и заштита река
• Опремљеност чланака и прилога фотографијама и снимцима
• Репортажа о Дунаву која се издваја по свом садржају
• Кампања Дан Дунава 2012 – представљање појединачних активности, учесника у реализацији и организатора кампање у Србији
Награде:
- Прва награда: Обилазак седишта ICPDR-а (International Commission for the protection of the Danube river) у Бечу за аутора и другог члана екипе (фотографа и/или сниматеља).
- Друга награда: Викенд излет у Србији за пет чланова редакције у којој ради награђени новинар/аутор чланка или прилога.
- Трећа награда: залиха производа из Coca-Cola производног портфолиа од по 300Л за аутора чланка или прилога и другог члана екипе (фотографа/сниматељ/водитеља).
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.