Вести
16. 11. 2011.
НИН стартује са новим концептом
Најутицајнији недељник у Србији са модерним изгледом
Нови број недељника НИН на киосцима је од четвртка. Најутицајнији недељник у региону, најпродаванији у Србији, основан 1935. године, који непрекидно излази од 1951. године, модернизовао је свој концепт, изглед и проширио оквир тема којима се бави.
- Од старог НИН-а чувамо оно што јесте његова суштина - каже главни и одговорни уредник Небојша Спаић. „То су врхунски професионализам, новинарска етичност, суочавање с проблемима, бескомпромисност и храброст, спремност да се у откривању чињеница иде до краја, да нема недодирљивих. Новина је додатно изоштравање постојећих тема, као и увођење нових, прилагођених савременом професионалцу и интелектуалцу. У НИН-у се пише о свему ономе о чему и до сада, али и о свим последицама великих технолошких и друштвених промена на живот свакога од нас. Све то биће представљено на један актуелан, динамичан, визуелно атрактиван начин.“
У првом броју с новим концептом, НИН ексклузивно објављује интервју с Мадоном, која каже да је свесна колико утиче на живот људи и констатује да је боље бити звезда него члан краљевске породице. У посебној репортажи НИН објављује текст новинара који се убацио у кругове српских и албанских шверцера на Косову и открио да им је зарада пала и до 20 пута од летос.
Сви сукоби у Влади Србије између коалиционих партнера, али и у оквиру највеће странке, или анализа развоја економске кризе и њеног утицаја на будући изглед Европске уније такође су теме о којима НИН зна више него други и о којима заједно са својим читаоцима - мисли својом главом.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.