Вести
04. 11. 2011.
Борба за оглашиваче
Ограничавајући фактор за медије је економска ситуација, која се најексплицитније огледа у сиромаштву програмских садржаја који мењају и суштину новинарства, оцена је учесника панела „Медијска битка против економске кризе”.Говорећи о проблему медија у времену оптерећеном економском кризом, на панелу у оквиру Форума медија Југоисточне Европе (СЕЕМС) у Центру „Сава”, представници електронских медија из Србије, Босне и Херцеговине, Словеније, Бугарске и Луксембурга истакли су повезаност економске мотивације и тржишта.
– Треба да постоји висок ниво инвестиција у циљу професионалног обављања посла. Држава треба да даје дозволе за рад према јасним критеријумима, с обзиром на то да је улога медија од посебне важности за развој бизниса у земљи – тврди медијски експерт из Софије Петар Пунчев.
Представник српског медија ТВ Б-92 Веран Матић подсетио је на то да тржиште одређује правила и место за све играче у овој области, али и друштва у целини.
– Лавовска борба за оглашиваче и пробој на тржиште је део свакодневице нових медија који често нису у равноправном положају – тврди Матић. – Упркос промени власничке структуре, уређивачка политика куће коју представља је остала иста, а доминантни за развој и даље су информативни и спортски програм као и улагање у истраживачко новинарство. Оглашивачко тржиште још је веома ограничено.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.