Вести
12. 03. 2020.
Са новинарима најкомуникативнији Дачић, Михајловић, Вучић, Брнабић и Лепа Брена
Министар трговине Расим Љајић, министар спољних послова Ивица Дачић, премијерка Ана Брнабић, председник Србије Александар Вучић, министарка градјевине Зорана Михајловић и певачица Лепа Брена – били су најкомуникативнији државни и политички функционери и јавне личности у Србији током 2019. године…
…показали су резултати традиционалног истраживања „Новинар – Ваш пријатељ“ које је, осамнаести пут за редом спровела ПР агенција „Прагма“.
Међу јавним личностима које су током 2019. године, према мишљењу новинара најрелевантнијих српских медија, видљиво промениле свој имиџ у односу на претходни период, издвојила се Наташа Беквалац, док су најквалитетнији наступ на друштвеним мрежама имали Новак Ђоковић и Александар Шапић.
Међу државним и политичким институцијама и организацијама најбоље односе с медијима имали су: Повереница за заштиту равноправности, Привредна комора Србије, Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података, Министарство спољних послова и Народна странка.
У категорији привредних организација које су најбоље комуницирале с медијима, издвојили су се „Хемофарм“, „Гранд продукција“ и Олимпијски центар „Јахорина“, док су од непрофитних организација новинари издвојили Фондацију „Тијана Јурић“ и фондацију „Ана и Владе Дивац“, те УСАИД.
Организовани или спонтани јавни догађаји који су, према оцени новинара, обележили прошлу годину у Србији су: концерти Здравка Чолића у београдској „Арени“, утакмице ФК Црвена звезда у Лиги шампиона, протести „1 од 5 милиона“ и афера „Крушик“.
Ово су само неки од резултата истраживања ставова 200 новинара српских медија.
У традиционалном истраживању „Новинар – Ваш пријатељ“ које, крајем сваке године, спроводи ПР агенција „Прагма“, око 200 испитаних новинара анализирали су квалитет односа с медијима у више категорија: државне институције, политичке организације, привредне и непривредне организације, политичке и остале јавне личности, а бирају се и организације које имају најбоље начине комуникације с новинарима.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.