Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Ћулибрк: Оптужбе на рачун Телекома конструисале конкурентске компаније
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

13. 11. 2018.

Аутор: ФоНет Извор: Данас

Ћулибрк: Оптужбе на рачун Телекома конструисале конкурентске компаније

Директор „Телекома Србија“ Предраг Ћулибрк изјавио је да је куповина „Коперникус технолоџија“ била стратешка одлука компаније, будући да је реч о другом српском кабловском оператору по величини и додао да су оптужбе на рачун Телекома исконструисале конкурентске компаније.

Ћулибрк је за РТС изјавио да је „Телеком Србија“ купио „Коперникус“ од пољског инвестиционог фонда „Абрис“ и да се ради се о другом оператору по величини на тржишту Србије. Нагласио је да је то била стратешка куповина.

Одговарајући на тврдње Ратела да „Коперникус“ има 51.000 корисника, а не четири пута више као што наводи Телеком, Ћулибрк каже да је реч о застарелим подацима.

„Добили смо преко 200.000 корисника – 145.000 корисника телевизије и 60.000 корисника интернета, а Рател има застареле податке“, тврди директор Телекома.

„Коперникус“ има сервисе у преко 60 градова у Србији на сопственој инфраструктури и готово да достиже 300.000 домаћинстава, наводи Ћулибрк. Према његовим речима, наводи који су се протеклих дана појавили у медијима били покушај да се Телеком заустави у реализацији својих циљева.

„Запрепашћени смо што је ово питање исполитизовано, то смо доживели као ничим изазван синхронизовани напад на Телеком“, додао Ћулибрк.

Ћулибрк је уверен да је јасно чији би то интерес био – оних играча којима развој Телекома не одговора.

„СББ има 55 одсто удела на тржишту, имајући у виду да сувласник те компаније Драган Шолак правио јаку компанију, док је Телеком стагнирао све ове године“, рекао је Ћулибрк.

Говорећи о цени „Коперникуса“ од 195 милиона евра, Ћулибрк каже да кабловски оператори нису на тржишту од јуче.

„Агресивни развој оператора кренуо је још од 2000. године, а своју инфраструктуру су градили често на јавним ресурсима Телекома, Електропривреде Србије, јавних комуналних предузећа“, објаснио је Ћулибрк и додао да су од тога настале империје.

На питање о продаји Телекома, Ћулибрк је напоменуо да то сада није тема. Задатак менаџмента је да очува и увећа вредност компаније. Када је покушана приватизација 2015. године, било је много заинтересованих купаца који су кључни ризик препознали у кабловским операторима јер представљају претњу за тржишну позицију Телекома, додао је Ћулибрк.

Директор Телекома сматра да због тог ризика није ни достигнута очекивана цена. Како каже, након те неуспеле приватизације, Телеком је редефинасао своју стратегију и поставили су два циља – развој сопствене оптичке инфраструктуре и аквизиција кабловских оператора. Истиче да нема дилему да ће куповином „Коперникуса“ увећати вредност компаније, додајући да све плаћено по тржишној цени од око хиљаду евра по кориснику

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси