Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  На друштвеним мрежама расте интересовање за вести
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

31. 05. 2018.

Аутор: Б. Цвејић Извор: Данас

На друштвеним мрежама расте интересовање за вести

На готово свим друштвеним мрежама и дигиталним платформама забележен је раст интересовања за информативним садржајима, односно вестима.

Представници Твитера представили су данас на медијском скупу ГЕН самит у Лисабону податке према којима је ова друштвена мрежа забележила највећи скок код својих корисника који фокус стављају на вести. Како су истакли, пре пет година фокус на информацијама код публике износио је 52 одсто, 2016. године 59 одсто, а прошле 74 одсто.

На Фејсбуку је приметан скок интересовања за вести са 47 одсто у 2013. на 68 одсто у 2017. години.

Око 27 одсто публике на Инстаграму фокусирано је на вести, према последњим подацима, док је прошле године тај проценат био 23 одсто, а пре пет година свега 13 одсто.

На самиту о медијима истакнуто је да 32 одсто људи на ЈуТјубу обраћају пажњу на вести, за разлику од годину дана раније када је било 21 одсто.

За Snapchat подаци говоре да је овај фокус био прошле године 29 одсто, а 2016. године 17 одсто.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси