Вести
08. 06. 2010.
Олакшицама за медије до веће друштвене одговорности
Држава би кроз пореске олакшице требало да подстиче сва предузећа, па и медије, да буду друштвено одговорни. Овај став изнели су директори и главни и одговорни уредници највећих медија у Србији на јучерашњем скупу у Београду, под називом „Медији, компаније и друштвена одговорност” које су организовали „Бизнис инфо група” и недељник „Време”.
На овом скупу указано је на сложену улогу медија у области друштвене одговорности, јер су они истовремено и промотери те врсте одговорности, али и њени актери.
– У природи новинарског посла је да буду скептици кад је у питању друштвена одговорност. Новинари морају да се упитају шта се крије иза нечега што се назива друштвено одговорна акција. Идеја је да пишу шта је корупција, шта је криминал, да разоткрију када је реч о маркетиншком трику, а када о искреној друштвеној бризи за друштвену заједницу – истакао је Веселин Симоновић, главни и одговорни уредник листова „Блиц” и НИН.
Александар Тијанић, генерални директор Радио-телевизије Србије, поручио је да држава мора да се побрине да што више медија преживи, да направи услове у којима ће се комерцијалним медијима исплатити да раде и да постоје и да се побрину за услове да њен јавни сервис функционише.
– У последњих неколико година изградили смо имиџ друштвено одговорне компаније и водили низ акција које помажу друштву. Међутим, понашање државе у овој причи није адекватно. На пример, за изградњу сигурних кућа држави смо платили као да смо градили комерцијалне куће – нагласио је Веран Матић, директор и главни и одговорни уредник Б92 и рекао да је исти случај и са другим акцијама.
В. М. Д.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.