Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  На чему ли је О2?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

07. 10. 2017.

Аутор: Драгољуб Петровић Извор: Данас

На чему ли је О2?

Само ми скраћујемо своје најгледаније емисије. За сваки случај! Обележили смо пригодан парастос – три године од када је укинут „Утисак недеље“ – баш у данима када је номинално нестала ТВ Б92, а емисија „24 минута са Зораном Кесићем“ вратила се у дајџест варијанти на ТВ О2, под оригиналним слоганом те чудновате ТВ постаје: „Само ми скраћујемо своје најгледаније емисије.

За сваки случај!“

То је исти онај канал где три године није било ни О од Оље Бећковић, али је било Б. Сада су знатно узнапредовали, па имају О од Оље Бећковић, и то пута два, мада су избацили Б од Оље Бећковић, како би збунили противника.
Требало је у ствари да промене име у – „О, Боже, 2“ – јер сви ми који се ич не разумемо у телевизију често размишљамо о топ менаџменту овог канала, са логичним питањем: „На чему ли су, кеве ти, ови власници и директори Б92, тачније О2?“

Три године, рецимо, нико није успео да рационално објасни зашто би нека комерцијална телевизија укинула једну од својих најгледанијих ток шоу емисија, па и дан-данас остаје да сумњамо како је то тога дошло јербо је премијер Вучић после неког Утиска одлепио у већем обиму, те је позвао ауторку и рекао јој: „Немој да си ме више позвала!“

Тај догађај могао је да остане кобан по српску политику, аналитику и влашку националну мањину, јер управо док је тадашњи први потпредседник урлао преко Ољиног спикерфона у колима, Ђорђе Вукадиновић, по сведочењу присутних, умало није искочио из аутомобила у пуној брзини.

Међутим, изгледа да Вучић није звао само ауторку, него и ове са Б92, потоње О2, који га после његовог урлања нису питали: „Вучићу, на чему си, кеве ти?“, него су, по старом грчко-српском обичају, исто питање упутили ауторки Утиска недеље.

И три године касније им је та реченица постала слоган, јербо најбоље описује њихов концепт и стање свести.
Нико до сада није успео да рационално објасни ни најновији оригинални потез ТВ О2: зашто би нека телевизија своју најгледанију емисију скраћивала са једног сата на пола сата са све рекламама?

Осим, ако се неко није сетио да је штета по нашу државу и друштво далеко мања ако 24 минута прођу што брже и безболније.

– Уосталом, која то 24 минута трају сат времена!? – очекује се да нам то ускоро прокоментарише неко од овлашћених медијских тумача из телевизијских и других канала Вучићеве Србије.

И да се ви на крају логично упитамо: „На чему ли је овај?“

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси