Вести
08. 08. 2016.
Погубно деловање реклама на децу
Рекламе о храни имају велики утицај на прехрамбене навике деце, без обзира на то шта воле или не воле да једу, показало је истраживање спроведено на Јејл универзитету.
Њихов утицај је најизраженији када се ради о брзој храни, што здравствено апсолутно није прихватљиво, упозоравају амерички научници.
Након обимног истраживања у којем је учествовало 3.292 деце и после проучавања 45 претходно урађених студија, установљено је да је већа изложеност рекламама повезана са гомилањем прекомерних килограма не само код већ подгојене деце, него и код мршавијих малишана.
Забрињавајући је податак да на склоност одређеној храни већу моћ има визуелни доживљај из реклама него мирис праве хране.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.