Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Погубно деловање реклама на децу
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

08. 08. 2016.

Извор: Новости

Погубно деловање реклама на децу

Рекламе о храни имају велики утицај на прехрамбене навике деце, без обзира на то шта воле или не воле да једу, показало је истраживање спроведено на Јејл универзитету.

Њихов утицај је најизраженији када се ради о брзој храни, што здравствено апсолутно није прихватљиво, упозоравају амерички научници.

Након обимног истраживања у којем је учествовало 3.292 деце и после проучавања 45 претходно урађених студија, установљено је да је већа изложеност рекламама повезана са гомилањем прекомерних килограма не само код већ подгојене деце, него и код мршавијих малишана.

Забрињавајући је податак да на склоност одређеној храни већу моћ има визуелни доживљај из реклама него мирис праве хране.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси