Вести
06. 05. 2016.
Истраживање: И дугачки чланци се читају и на мобилним телефонима
Корисници интернета преко мобилне телефоније подједнако су заинтересовани и за дугачке и за кратке текстове, саопштио је данас у Њујорку независни Институт за истраживање “Пју”.
Време које корисници проводе над кратким чланцима — између 101 и 999 речи, а који чине две трећине понуде (76 одсто), у просеку је исто које читаоци проводе над дужим чланцима — од најмање 1.000 речи, наводи се у студији.
Један дугачак текст прочита се по 1.530 пута, а краћи 1.576.
Међу дугачким текстовима корисници у САД су највише заинтересовани за политичке, више него за забаву и домаће актуелности, навео је институт и додао да се најмање читају дугачки текстови о привреди.
Студија за коју је податке прикупила специјализована фирма Parse.lu, заснива се на анализи 117 милиона читања 74.840 новинских чланака на 30 информативних сајтова током септембра 2015. године.
Нису узети у обзир прегледи који су трајали до пет секунди, нити активност апликација телефона које власнику сигнализирају неки нов чланак.
Корисник дугачак текст просечно чита 123 секунде, двоструко више него кратак текста који просечно чита 57 секунди.
Без обзира на дужину чланка, корисници већином на неком сајту читају само један чланак. Главни канал за кориснике паметних телефона у приступу неком чланку су друштвене мреже — 43 одсто за кратке текстове и 40 одсто за дугачке, по чему су далеко испред директног приступа сајту (21 односно 24одсто). Како се и очекивало, у оквиру приступа чланцима путем друштвених мрежа, у огромној мери предњачи Фејсбук: 82 одсто за дугачке чланке и 84 одсто за кратке.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.