Вести
12. 04. 2016.
БИРОДИ: Позитивно представљање Вучића на телевизијама
Биро за друштвена истраживања (БИРОДИ) објавио је резултате мониторинга медија у периоду од 25. до 31. марта. Мониторинг се односи на информативне емисије на телевизијама са националном фреквенцијом.
Налази показују да је представљање Александра Вучића као премијера више него позитивно.
У просеку се о њему позитивно говорило у распону од 900 до чак 1600 секунди на свим телевизијама са националном фреквенцијом.
Слика се употпуњује када се представе налази о негативном, критичком представљању. Тако за првих пет дана мониторинга, на телевизији Пинк премијер није имао ни једну секунду негативног времена, на телевизији Прва једну, на телевизији Хаппy две, на РТС-у - 8, а на ТВ Б92 80 секунди.
"Владајућа странка и њен председник имају, у том смислу, двоструку предност. Они су безмало свеприсутни, посебно је то случај с премијером... Тако да његова кампања је веома обухватна и сеже по дубини. Сви остали су, у том смислу, у начелу хендикепирани", каже Дражен Павлица из Бироа за друштвена истраживања.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.