Вести
15. 05. 2014.
Странке у кадру две недеље
Телевизијска промоција странака на претходним изборима трајала је скоро 15 дана. То показује извештај о надзору емитера који је сачињен на основу мониторинга Републичке радиодифузне агенције од расписивања гласања до изборне тишине.
Тачније, грађани су камапњу на јавним сервисима и комерцијалним телевизијама са националном фреквенцијом слушали 14 дана, 23 сата и 20 минута.
То време обухвата редовни информативни програм, сепцијализоване предизборне емисије, спотове и плаћене термине. Највише простора на „малим екранима“ политичким партијама дала је ТВ Б 92 три дана и скоро 11 сати. Предизборни програм на телевизији Пинк заузео је два дана и 13 сати, свега пет сати више него на Првом програму Радиотелевизије Војводине, односно осам сати више него на РТС 1.
Занимљиво је да ниједна од ових телевизији није продала највише ТВ простора, већ је то урадила Хепи ТВ. Спотови и плаћени предизборни термини трајали су 12 сати и 36 минута, док су Пинк и Б 92 емитовали по 11 сати. На другој страни, предизборна промоција у информативном програму, која обухвата вести и специјалне емисије, утрошила је укупно 12 дана и 20 сати. Скоро четвртину времена том виду кампање посветила је ТВ Б 92, за којом следе РТВ 1 са 18 и Пинк са 16 одсто удела. Највише времена у информативном програму добила је листа коју је предводио СНС, скоро 20 одсто укупног простора, док су демократе „заузеле“ 15 одсто. Новодемократе Бориса Тадића на вестима су имале 14 процента простора, а коалиција око СПС 12 одсто.
Спотови десетковани
Мањак новца у страначким касама и краћа кампања осетила се на овим изборима и приликом закупљивања секунди на телевизијама. За разлику од 2012, када је на спотове и плаћене термине „отпадало“ скоро шест дана, сада је партијско оглашавање трајало тек два дана. Скоро половину термина закупили су напредњаци.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.