Вести
04. 09. 2013.
Интернет престигао штампу
Приходи од онлајн оглашавања у Европи ове године бележе раст од 11,5 одсто упркос највећој економској кризи на пољу оглашавања од 2009.
Потрошња на онлајн оглашавање је прошле године претекла по први пут улагање у оглашавање у штампаним медијима, показује извештај о потрошњи на онлајн оглашавање AdEx Benćmark 2012, који објављује IAB Europe.
Што се тиче Србије, извештаји показују да је у нашој земљи укупна вредност тржишта онлајн оглашавања у 2012. процењена на 14,32 милиона евра, што представља пораст од 17,29 одсто у односу на 2011. када је у онлајн оглашавање уложено око 12,2 милиона евра. Иначе, стопа раста домаћег онлајн тржишта је изнад европског просека (11,5 одсто).
Интернет као медиј је више него дупло увећао свој удео у потрошњи на медијско оглашавање од 2006. године, када је објављена прва AdEx Benćmark студија.
Данас он чини 25,6 одсто укупне потрошње на оглашавање у Европи у односу на 10,3 одсто забележених у 2006. години. Студија за 2012. показује и да је забележен раст мобилног дисплеј оглашавања од 78,3 одсто, који је последица изражене потребе потрошача за коришћењем мобилних и таблет уређаја, као и видео формата.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.