Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Weekend Media festival: Пријаве стижу и из европских земаља
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

26. 08. 2013.

Извор: www.telegraf.rs

Weekend Media festival: Пријаве стижу и из европских земаља

Фестивалски простори старе Творнице дувана ове године ће шести пут у Ровињу и први пут у Европској унији угостити око 4000 медијских, маркетиншких и ПР професионалаца на Weekend Media Festivalu, који се ове године одржава од 19. до 22. септембра.

Пријаве за овогодишњи Weekend осим из Хрватске и свих земаља регије стижу и из низа европских земаља. Највећи регионални фестивал комуникација доноси низ занимљивих предавања, интригантних панела, радионица и презентација, уз опуштено дружење и одличну забаву на бројним концертима и партијима којима се завршава летња сезона у Ровињу.

Угледни предавачи увек су били јак адут Weekend Media Festivala. Ове ће године тако предавања, међу осталим, одржати директор Београдске филхармоније Иван Тасовац,  Том Будаy, директор маркетинга и одсека за комуникацију с потрошачима Нестлеа, потом немачки професор пословне стратегије Николас Кфури, као и директор сектора извоза у Google Israelu Нир Корцзак, који ће говорити о односу локалног и глобалног у дигиталном свету.

За успешан искорак у култури није довољна потпора државе, него и шире јавности, али и приватног сектора. То најбоље зна Иван Тасовац, директор Београдске филхармоније, који ће на Weekendu одржати предавање о томе како се са вољом и смислом за комуникацију културне институције обично намењене уском кругу људи могу приближити и широкој публици. Тасовац је у пројекту великог повратка Београдске филхармоније у центар културног живота Србије ангажовао и ромски оркестар Блацк пантерс, који је свирајући на једном београдском сплаву носио мајице с натписом “Black panters vole Beogradsku filharmoniju!” Тасовац стоји и иза регионалне сарадње Београдске, Загребачке и Љубљанске филхармоније, што је један од ретких успешних примера регионалне сарадње у институционалној култури.

И тотални аутсајдери могу имати успешну компанију

Двадесетогодишњаци, пропали студенти и тотални аутсајдери могу постати успешни пословни људи, чак и ако немају контаката, веза, референци и великих клијената. Како? Рецепт даје Виктор Марохнић, један од предавача на 6. Weekend Media Festivalu. Марохнић је суоснивач и директор ShoutEm Five minutes студија из САД-а, а у Ровињу ће говорити о томе како покренути посао и створити велику респектабилну компанију. Притом тврди да се више весели када може потрошити исту количину времена и новца за клијента попут мале пекаре Вјесник, него за неку од десет највећих хрватских или 500 највећих америчких компанија, јер “и Microsoft, Google и Facebook су почели тако што су решили проблем малих људи који немају новца за скупа решења”.  Стога његово предавање у Ровињу носи интригантан наслов “Зашто је баш Пекара Вјесник ваш клијент из снова?”. Направити производ који није скуп и продаје се у великим количинама није лако, али управо то је приступ због којег сви желе имати своје прсте у софтверској индустрији. Направити софтвер једном, а онда га продати два, три, десет или сто милиона пута уз никакав додатни трошак – то је бољи осећај чак и од поседовања кокоши која носи златна јаја, истиче Марохнић.

СоМоБорац награде и BalCannes

Новитет овогодишњег фестивала чине СоМоБорац награде за друштвене мреже и мобилне апликације. У организацији Јасно&Гласно, Плана Б и Гингернета наградиће се најбоља Фејсбук фан страница, службени Твитер профил, најбољи интернет видео те одабрати community менаџер године. У категорији мобилних апликација биће  додељене награде за најбољу апликацију, таблет магазин, мобилну wеб страницу и рекламну кампању за мобилне уређаје. Радови које оцењује међународни жири могу се пријавити до 10. септембра на http://somo.weekendmediafestival.com.

У склопу фестивала одржава се и већ познат BalCannes, регионална ревија најбољих рекламних агенција која је прошле године први пут организована у сурадњи с ХУРА. Иако није такмичарског карактера, по мишљењу многих, маркетиншки догађај године прошле године је привукао више од 100 радова и 50 агенција из шест земаља регије. Сви радови ће бити приказани у склопу BalCannes screening програма те на BalCannes Yellow Pages страницама, а 25 најзанимљивијих пројеката у главној дворани на Weekend Media Festivalu.

 

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси